Bardahls dyserens
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 09:03

Nu var det min tur til at blive overrasket
Jeg sendte glad bilen af sted til 20 kkm service hos den autoriserede
forhandler. Så kommer fruen hjem med bilen og en seddel om, at den er
påfyldt Bardahls dyserens. Nu vil jeg godt høre, om andre har erfaring
med produktet. Virker det eller er en slangeolie?
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Lars Knudsen

Dato : 12-07-05 09:12

Hej,

On Tue, 12 Jul 2005 10:02:31 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
>påfyldt Bardahls dyserens. Nu vil jeg godt høre, om andre har erfaring
>med produktet. Virker det eller er en slangeolie?

Jeg kender ikke det specifikke mærke - men har selv med succes anvendt
noget "injection cleaner" i min da den var begyndt at vibrere en smule
i tomgang - typisk pga sodede dyser.

** Lars