Sideruden piver på Golf IV :o(
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-07-05 14:13

Min venstre forrude piver når jeg ruller det op og ned (manuel betjening).
Det højre gør ikke. Er der noget jeg kan smøre med eller hvad gør jeg for at
blive fri for lyden?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 16:38

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det højre gør ikke. Er der noget jeg kan smøre med eller hvad gør jeg for

jeg ville prøve med
http://www.thansen.dk/product.asp?c=517925770&n=1227177113&pn=1227193910

OT:
Så også lige at de har fået spray til at rense luftkonditioneringslæg med,
så det må jeg fluks ud og bestille hos tsvansen.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=517925770&n=1227177113&pn=1281608508
--
Tom

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-07-05 18:07

> jeg ville prøve med
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=517925770&n=1227177113&pn=1227193910

Så bliver jeg lige nødt til at spørge dumt: hvor skal jeg sprøjte det på
henne..? Har en idé om at det ikke er det bedste at få på ruden..?

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 18:15

> Så bliver jeg lige nødt til at spørge dumt: hvor skal jeg sprøjte det på
> henne..? Har en idé om at det ikke er det bedste at få på ruden..?

smør på hele gummilisten der hvor ruden kører i rillen.
Det er bare at tørre af hvis det kommer på ruden

-
Tom

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-07-05 18:20

news:42d2a8f8$0$184> smør på hele gummilisten der hvor ruden kører i rillen.
> Det er bare at tørre af hvis det kommer på ruden

Det prøver jeg - er det samme produkt som man normalt smører lister med om
vinteren? Så slipper jeg for at skulle finde en THansenbutik.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 18:20

> [...]
>
> Det prøver jeg - er det samme produkt som man normalt smører lister med om
> vinteren? Så slipper jeg for at skulle finde en THansenbutik.

ja jeg tror ikke der er den vilde forskel på silicone til smørring

--
Tom

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 11-07-05 22:17

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Min venstre forrude piver når jeg ruller det op og ned (manuel betjening).
> Det højre gør ikke. Er der noget jeg kan smøre med eller hvad gør jeg for at
> blive fri for lyden?

Lidt OT ...
Er det en 3 eller 5-dørs?
Jeg har en 3-dørs og den pev også i førersiden.
Sidenhen knækkede noget plastic inde i rudehejset, og ruden faldt ned i
døren.
Kostede ca. 2k at få fixet ved VW.
½ år efter skete det samme i den anden dør, ca. 2k mere :(

Og bilen var jo gammel, hele 5 år dengang, så det dækkede de bestemt ikke.

Jo jo, VW kvalitet og service ....

--
Tonny
1999 Golf GTI 1,8t

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-07-05 07:41

"Tonny Sejr Kromann" <dknixer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Lidt OT ...
> Er det en 3 eller 5-dørs?

5-dørs.

> Jo jo, VW kvalitet og service ....

Er generelt tilfreds med VW, men forventer heller ikke at få 5 års garanti
på bilen. Kunsten er at finde en mekaniker der ikke bruger VWs listepriser,
så er det ikke så slemt.

--
http://lalala.dk - Dolp den lyseblå flodhest