Erfaringer med Chip box fra Sportscar og B~
Fra : Jørgen L.

Dato : 11-07-05 07:06

Hej derude i sommer varmen.

Er der nogen som har erfaringer med Chip box eller Boxpower.

Jeg har tænkt mig at måske putte en i min Landcruiser.

www.sportscar.dk eller www.boxpower.dk

Hilsen Jørgen

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 11-07-05 07:47

Kig evt. også på www.landberg.dk

/Claus

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-07-05 21:25

Jørgen L. wrote:
> Hej derude i sommer varmen.
>
> Er der nogen som har erfaringer med Chip box eller Boxpower.
>
> Jeg har tænkt mig at måske putte en i min Landcruiser.

Hvilken model?

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-07-05 23:03

meddelelse news:42d2d4e6$0$18638$14726298@news.sunsite.dk...

> Hvilken model?

2003 5 dørs 3,0 D-4D 163 hk, 343 nm

Hilsen Jørgen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 12-07-05 16:38

Jørgen L. wrote:
> 2003 5 dørs 3,0 D-4D 163 hk, 343 nm

Dejlig 4x4...
Med 210 hk og ca. 430 Nm, så er den heller ikke hel langsom...

Fra : Jørgen L

Dato : 13-07-05 10:37

> Dejlig 4x4...
> Med 210 hk og ca. 430 Nm, så er den heller ikke hel langsom...

Det er der ikke nogen af dem jeg spurgte på der havde, men det har du måske
?

Hilsen Jørgen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-07-05 17:03

Jørgen L wrote:

> Det er der ikke nogen af dem jeg spurgte på der havde, men det har du
> måske ?

Jep...

(SOm du også har fundet ud af...)