afgift på biler?
Fra : Gimmer

Dato : 10-07-05 08:05

Hej i gruppen
Findes der ikke en lister over hvad der tidligere er blevet betalt i
afgift
ved import af biler til dk?
vh Gimmer

Fra : N/A

Dato : 10-07-05 08:37

Fra : Gimmer

Dato : 10-07-05 08:37

her du et nærmere link? jeg kan simpelthen ikke finde det møg
vh Gimmer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-07-05 07:57

Gimmer wrote:
> her du et nærmere link? jeg kan simpelthen ikke finde det møg

1: www.toldogskat.dk
2: motorkøretøjer
3: Registreringsafgift og vurderinger af brugte motorkøretøjer
4: Vurderinger

Det er den vej/sti du skal følge.

Husk dog at en evt. Firewall kan gøre, så du ikke kan se siden/siderne.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 10-07-05 02:36

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
> Findes der ikke en lister over hvad der tidligere er blevet betalt i
> afgift
> ved import af biler til dk?
> vh Gimmer

Danmarks Statestik hvis du ønsker svar på "hvad der tidligere er blevet
betalt i afgift"

Fra : John Sahl

Dato : 10-07-05 08:12

Gimmer wrote:
> Findes der ikke en lister over hvad der tidligere er blevet betalt i
> afgift
> ved import af biler til dk?

www.toldskat.dk -> Tryk på Motorkøretøjer -> Tryk på
Registreringsafgift og vurderinger af brugte motorkøretøjer
->Tryk på Vurderinger -> Vupti og du er der..

P.S. Husk at slå en eventuel popup-blocker fra.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Tobester