Oliemængde på Micra K10
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 15:57

Hej NG,

Hvor meget motorolie skal der være i en Nissan Micra K10 fra '92. Jeg
har desværre ingen servicebog til den

Mvh
Martin Petersen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 07-07-05 17:22

"Martin Petersen" <news-snabela-poundbang.dk> skrev i en meddelelse

> Hej NG,
>
> Hvor meget motorolie skal der være i en Nissan Micra K10 fra '92. Jeg har
> desværre ingen servicebog til den

Start med 2 liter og følg derefter med på pinden....

Michael

Fra : martin bjerre

Dato : 07-07-05 17:48

> [...]
>
> Hej NG,
>
> Hvor meget motorolie skal der være i en Nissan Micra K10 fra '92. Jeg har

Hej
2,8 liter incl filter

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 18:38

> Hej
> 2,8 liter incl filter

Super

Min oliepind er nemlig ikke den originale, så den kan ikke nå rigtigt ned.

Mvh
Martin

God weekend