2 videoer af F1 motorer
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 08:00

Hej NG.

Her er par gode videoer af F1 motorer som testes:

http://www.angeltowns2.net/smele/video/f1engine.wmv

Specielt dette, man kan rigtigt se injectorene arbejde:
http://wmediavod.coltfrance.com/wmeurosports/eurosport/2004/
07/01/F1_Renault_16871_4_25_0_320x240.wmv
alternativt:
http://tinyurl.com/6lhye

XPOST: dk.fritid.bil, dk.sport.motorsport
--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian min 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-07-05 10:07

"Christian B. Andresen" wrote:

> [...]
> http://wmediavod.coltfrance.com/wmeurosports/eurosport/2004/
> 07/01/F1_Renault_16871_4_25_0_320x240.wmv

Sådan et setup vil jeg have herhjemme til når naboens
teenagedatter har brugt here morgenen på at spille det samme
popnummer om og om igen..

Jeg ser lige om jeg kan få linket til at fremstå uden "knæk", så
er det nemmere at lave højreklik, save as..

<http://wmediavod.coltfrance.com/wmeurosports/eurosport/2004/07/01/F1_Renault_16871_4_25_0_320x240.wmv>

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 11:36

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> Sådan et setup vil jeg have herhjemme til når naboens
> teenagedatter har brugt here morgenen på at spille det samme
> popnummer om og om igen..

LOL

> Jeg ser lige om jeg kan få linket til at fremstå uden "knæk", så
> er det nemmere at lave højreklik, save as..

Tak

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-07-05 00:09

"Christian B. Andresen" wrote:

> Tak

Smid en < foran og en > bagefter når du poster links, det
respekterer de fleste newsreadere og undlader at knække tingene..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-05 07:30

> Smid en < foran og en > bagefter når du poster links, det
> respekterer de fleste newsreadere og undlader at knække tingene..

Tak igen, det er at foretrække med de originale links så længe de ikke er
mega lange, istedet for kortlink.dk eller makeashortlink.com

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 08-07-05 08:13

Thomas Strandtoft wrote:

> Jeg ser lige om jeg kan få linket til at fremstå uden "knæk", så
> er det nemmere at lave højreklik, save as..
>
> <http://wmediavod.coltfrance.com/wmeurosports/eurosport/2004/07/01/F1_Renault_16871_4_25_0_320x240.wmv>

Jeg ka ikke få lov til at gemme filen .. hmm .. øv.

/Jan