Bilbasen - nu med hængelås!?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-07-05 07:50

Er det ikke nyt med "hængelåse" på oplysningerne på privatsalg på bilbasen?

http://www.bilbasen.dk/biler/private/search.asp
Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-07-05 07:53

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> Er det ikke nyt med "hængelåse" på oplysningerne på privatsalg på bilbasen?

Jo, de vil vel tjene flere penge ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-07-05 08:01

Hans Paulin (6310) wrote:
> Er det ikke nyt med "hængelåse" på oplysningerne på privatsalg på
> bilbasen?
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/search.asp

Jo. De har lige ødelagt basen...

Selvom det egentlig ikke er dyrt - 40 kr. for 6 md...

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 09:18

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> Jo. De har lige ødelagt basen...
>
> Selvom det egentlig ikke er dyrt - 40 kr. for 6 md...

Næh, vel er det ikke dyrt, men hvor mange biler køber man i løbet af 6 mdr.
?

så er dba vist mere reelle ......

David

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 09:29

"DrPepper" <davidb(a)FJERNindutek.com> skrev i en meddelelse

| Næh, vel er det ikke dyrt, men hvor mange biler køber man i løbet af 6
mdr.
| ?

Du kigger formodentligt på et par stykker, inden du handler?.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 07-07-05 09:42

"DrPepper" <davidb(a)FJERNindutek.com> wrote in

> [...]
> message news:42ccd283$0$18645$14726298@news.sunsite.dk...

> Næh, vel er det ikke dyrt, men hvor mange biler køber man i løbet af 6

Ikke så mange... men du kan jo også nøjes med at købe en uges adgang for en
flad 5kr. Det syntes jeg egentlig er fair nok, og det ser ud til at det er
ganske nemt at købe adgangen (ewire, dankort og e-dankort).

Men det er jo ikke kun adgang til sælgerinfo du køber, du får også adgang
til artikeldatabasen ved bilmarkedet, bilrevyen, bilmagasinet, brugtrevyen
og årets biler. Når du kobler disse sammen så er det faktisk ganske billigt
IMO.

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 17:12

> [...]
> flad 5kr. Det syntes jeg egentlig er fair nok, og det ser ud til at det er
> ganske nemt at købe adgangen (ewire, dankort og e-dankort).

Hva´ så når man ikke besidder de nævnte betalingsformer ?

Så ingen køb via Bilbasen ? Så må vi jo håbe at der dukker alternative sider
op med køb og salg.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 08-07-05 07:25

"Rysz \(8900\)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> wrote in

> Hva´ så når man ikke besidder de nævnte betalingsformer ?
>
> Så ingen køb via Bilbasen ? Så må vi jo håbe at der dukker alternative
> sider op med køb og salg.

Well... du kan nemt og gratis oprette en ewire konto som kan påfyldes med
penge via bla. netbank også (sikkert også alm. indbetalingskort). Så jeg
kan ikke helt se problemet. De kunne også have valgt at tilbyde betaling
via SMS så var der da ingen ko på den berømte is.

Jeg syntes det er helt fair at man betaler en smule for at bruge et så godt
søgesite som bilbasen. Vi er på vej hen imod en tilstand hvor vi ikke få
sådanne ydelser gratis mere. De kan simpelthen ikke dækkes af de reklamer
der kan smøres ud over det hele. Jeg vil også hellere betale 5kr for en
uges brug end at skulle forstyrres af popuprekvalmer og lign. At min
browser ikke viser reklamerne er jo så dejligt nok, men så går bilbasen jo
glip af den indtægt.

Så væn dig til at mikrobetalinger for brug af div tjenester online er
kommet for at blive. Og tro mig, hvis der kom en ny udbyder på markedet så
ville de nok også indføre betaling på et tidspunkt.

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-07-05 07:34

Thomas Rasmussen skriver:

> [...]
> sådanne ydelser gratis mere. De kan simpelthen ikke dækkes af de reklamer

Så fjern rekvalmerne og gør det til betaling !

> Så væn dig til at mikrobetalinger for brug af div tjenester online er
> kommet for at blive. Og tro mig, hvis der kom en ny udbyder på markedet så
> ville de nok også indføre betaling på et tidspunkt.

Længe leve news !

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-07-05 10:14

DrPepper wrote:
> Næh, vel er det ikke dyrt, men hvor mange biler køber man i løbet af
> 6 mdr. ?

Køber du altid den første og bedste?

Fra : N/A

Dato : 07-07-05 10:49

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 10:49

| Hvis den første er den bedste, hvorfor så egentlig ikke?...

Hvordan finder du ud af, at det er den bedste? ;).