Sporing af Touareg V10, nogen gode steder ~
Fra : Jonas R.

Dato : 06-07-05 22:00

Den gamle's Touareg fik nye 20" fælge på idag, men desværre ser det ud som
den skal have en ny sporing da den trækker mod højre.

Tænkte på om der var nogen som kunne anbefale et sted, som ved noget om
Touareg og sporing af denne på sjælland, helst stor københavn.

MVH

Jonas R.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 06-07-05 23:54

Hej!

Jonas R. wrote:

> [...]
>
> Tænkte på om der var nogen som kunne anbefale et sted, som ved noget om
> Touareg og sporing af denne på sjælland, helst stor københavn.

Kør op til Ivar Jensens Autogummi i Farum. De sporer bl.a. Kleemann :)

Jeg har kun gode erfaringer med dem. Kompetent personale og bilen kører snorlige
bagefter.

PS: Husk at bestille tid - man kan ikke bare komme daffende og forvente
on-the-spot servicering.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas

Dato : 08-07-05 20:00

> Kør op til Ivar Jensens Autogummi i Farum. De sporer bl.a. Kleemann :)
>
> Jeg har kun gode erfaringer med dem. Kompetent personale og bilen
> kører snorlige bagefter.

Helt enig, det er dog vildt dyrt (850 kr. for en Omega 3000 24v, men så
kører den også ligeud bagefter).

> PS: Husk at bestille tid - man kan ikke bare komme daffende og
> forvente on-the-spot servicering.

Præcis.

--
Thomas Krath

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-07-05 20:26

Hej!

Thomas wrote:

> Helt enig, det er dog vildt dyrt (850 kr. for en Omega 3000 24v, men så
> kører den også ligeud bagefter).

Tja, jeg gav 400,- for min Escort, så jeg klager ikke :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader