ny/brugt bil til max 200.000
Fra : Jens Nielsen

Dato : 06-07-05 16:51

hej med jer,

jeg overvejer at købe mig en ny eller en brugt bil.

jeg har ca. 200.000 at gøre godt med.

den skal kunne transportere 4 voksne personer fra danmark til sydeuropa i en
komfortable stand, dvs. den skal både ha' en fornuftig marchhastighed
(160/180 km) med fuld oppakning samt køre godt i bjergene.

skal naturligvis ha' klima-anlæg og helst fartpilot.

kører i øjeblikket en volvo 460 som er ved at have aftjent sin værnepligt.

vi kører mellem 15000/20000 km p.a.

har i nogle gode foreslag?

mvh
jens

Fra : Henrik B.

Dato : 08-07-05 08:37

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (160/180 km) med fuld oppakning samt køre godt i bjergene.
>
> skal naturligvis ha' klima-anlæg og helst fartpilot.

Hér er en herrevogn, til Jeres formål:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=242300365&page=1

Man kan sidde på bagsædet med benene over kors, samtidig med at der sidder
190 cm personer på forsædet. Massere af bagageplads. Klima, fartpilot m.m.m.
Sikkerhed helt i top. Og kæmpe moment, så den "flyver" over bjergene.

Fra : Mogens

Dato : 10-07-05 20:44

On Fri, 8 Jul 2005 09:36:51 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Sikkerhed helt i top. Og kæmpe moment, så den "flyver" over bjergene.

Ser godt ud. Jég ville ha' set på disse - Volvo 850 T5R:
www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=144500309&page=1
www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=258801230&page=1

Mvh...