Er det fly ... er det en bil ... er det en~
Fra : BJ

Dato : 06-07-05 14:34

Det er farligt at køre i Porsche samt være privatflyver:

http://www.vienna.at/engine.aspx/page/vienna-article-detail-page/cn/vienna-news-ckramsl-20050705-111222/dc/om:vienna:skurriles

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan

Dato : 06-07-05 17:12

> Det er farligt at køre i Porsche samt være privatflyver:
>
> http://www.vienna.at/engine.aspx/page/vienna-article-detail-page/cn/vienna-news-ckramsl-20050705-111222/dc/om:vienna:skurriles

hmpfff, hvad f..... er det for et sprog LoL det er en dansk nyhedsgruppe det
her LoL

jd

Fra : BJ

Dato : 06-07-05 17:20

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> hmpfff, hvad f..... er det for et sprog LoL det er en dansk nyhedsgruppe
> det her LoL

Sproget turde ikke være et problem i links .... eller skulle det..?..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 06-07-05 17:22

BJ wrote:

> Sproget turde ikke være et problem i links .... eller skulle
> det..?..)

Kun hvis man ikke forstår sproget

/Brian

Fra : BJ

Dato : 06-07-05 17:25

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Kun hvis man ikke forstår sproget

Så må vi håbe, der billeder på linket også ..... samt de er på dansk..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 06-07-05 17:39

> Så må vi håbe, der billeder på linket også ..... samt de er på dansk..

Sgu da noget at lande en ultraglider på taget af en Porsche med 160 km/t og
slippe godt fra det

-Leon

Fra : BJ

Dato : 06-07-05 17:39

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Sgu da noget at lande en ultraglider på taget af en Porsche med 160 km/t
> og
> slippe godt fra det

Det må siges at være noget af et mirakel.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jan

Dato : 06-07-05 18:11

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse

> Sgu da noget at lande en ultraglider på taget af en Porsche med 160 km/t
> og
> slippe godt fra det

Nååå, det er det som der står LoL jeg forstår sq ikke sproget derfor mig
indlæg, men hvad med en hel oversættelse?

jd

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 18:13

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse