Autohjælp
Fra : Peter Jacobsen

Dato : 05-07-05 19:26

Hvilket autohjælpfirma er billigst?

Fra : anders majland

Dato : 05-07-05 20:15

> Hvilket autohjælpfirma er billigst?

Afhænger af dine ønsker til dækning og evt. "fornuftige" aftaler du har
adgang til. Jeg kender ikke så meget til Falck da jeg hver gang jeg har
undersøgt det til et køretøj har valgt dansk autohjælp Pt har jeg en bil
og 2 motorcykler dækket gennem FDM - tidligere har jeg også haft dækning hos
dem gennem mit forsikringsselskab. Jeg har også testet dem. Min forrige mc
var ikke særlig stabil og hvis jeg ellers husker rigtigt har jeg gjort brug
af dem _5_ gange fra 1998 til 2002 - Servicen har alle gange været helt fin

/A

Fra : Peter Jacobsen

Dato : 06-07-05 06:19

Det er til dækning af en ny bil. Min kone gider ikke skifte dæk
"in-the-middle-of-nowhere" med to skrigende unger på bagsædet. Så det er
mest den slags problemer jeg forestiller mig.
Men jeg overvejer at melde mig ind i FDM, og der er vist noget med
medlemsrabat hos Dansk Autohjælp. Om ikke andet så for at få det udmærkede
"Motor"...

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:42cadd5d$0$18646$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : anders majland

Dato : 06-07-05 09:25

> Men jeg overvejer at melde mig ind i FDM, og der er vist noget med
> medlemsrabat hos Dansk Autohjælp. Om ikke andet så for at få det udmærkede
> "Motor"...

Korrekt - Største forskel på et abb. direkte hos DAH og gennem FDM er
(udover prisen) at der igennem FDM er en selvrisiko på 100kr.

Fra : Ukendt

Dato : 06-07-05 10:22

"Peter Jacobsen" <brutalis@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:42cb69de$0

> [...]
> Men jeg overvejer at melde mig ind i FDM, og der er vist noget med
> medlemsrabat hos Dansk Autohjælp. Om ikke andet så for at få det udmærkede

Vi er udemærkede tilfreds med Falck. Ved ikke om de er det billigste, men
der er i hvert fald ingen "betaling ved service" på. Vi havde brug for deres
assistance mange gange, da vi havde vores gamle spand af en Sierra.
Vi har også haft dem til, at skifte dæk midt på landevejen, da vi havde
glemt værktøjet derhjemme.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Tøsen

Dato : 06-07-05 19:31

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> assistance mange gange, da vi havde vores gamle spand af en Sierra.
> Vi har også haft dem til, at skifte dæk midt på landevejen, da vi havde

Også falck her .. først på scooter og siden på bilen altid to
service selv da jeg sad fast i ½ meter sne i en baggård ... 40 mins så
holdte falck der til trods for at der kom temlig store mængder sne ned
Og utallige gange har de fixet punkterede baghjul på scooter

OZ3BTO

Fra : John N. H.

Dato : 06-07-05 21:16

"Peter Jacobsen" skrev:

> Men jeg overvejer at melde mig ind i FDM, og der er vist noget med
> medlemsrabat hos Dansk Autohjælp. Om ikke andet så for at få det
> udmærkede "Motor"...

Hvis du gør det, kan du også tegne forsikring på bilen i FDM-forsikring.
Yderst fornuftige priser på ansvar/kasko, og så er der endda Falck
abonnement includeret i prisen, (Falck bil/MC plus).

Mvh
John