Den kører ikke jævnt ved 130?
Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 04-07-05 20:29

Hej,

Min C3 1,6 er begyndt at "hakke" lidt ved ca. 130 km/t og 3500rpm/m i 5.
gear, der er lidt af det samme ved 3500 rpm/m i 4. gear,

Det er som om at den springer et par tændinger over.

Nogen der har en ide om hvorfor? Der er intet ved 120 og 140.

Br,
Morten, Citroen C3, 1.6 Benzin, 52000km

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 20:58

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er som om at den springer et par tændinger over.
>
> Nogen der har en ide om hvorfor? Der er intet ved 120 og 140.

Den er vel så ny, dit værksted vil finde løsningen u/b.
Må ikke håbe, det er en konstruktionsfejl ved noget
af elektronikken....

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 05-07-05 16:34

"Olesen" <n/a> wrote in message

> Den er vel så ny, dit værksted vil finde løsningen u/b.
> Må ikke håbe, det er en konstruktionsfejl ved noget
> af elektronikken....

Nope, den er næsten 3, så taksameteret tæller...

Br,
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 16:54

> "Olesen" <n/a> wrote in message

> Nope, den er næsten 3, så taksameteret tæller...

Mon ikke een undersøgelse hos en aut. kan fixe problemet ?
Hellere dêt end et tvivlsomt forsøg hos en uautoriseret
sålænge bilen er så ny ?