Nulstille service indikator
Fra : Gismo

Dato : 04-07-05 20:17

Jeg har forsøgt at nulstille service indikatoren ved at dreje
triptælleren ind og indstilling af digi ur til højre men der sker
ikke noget, hvad gør jeg forkert?

Seat i Bramming lavede service på den sidst kan det være
fordi de ikke kan nulstille bilen helt som VW kan?

Gismo

Fra : Lars [6710]

Dato : 04-07-05 20:54

Gismo wrote:

> Seat i Bramming lavede service på den sidst kan det være
> fordi de ikke kan nulstille bilen helt som VW kan?

Nej det tror jeg nu ikke. De har nok bare glemt det .-)
Mon ikke deres testere kan gøre det samme på alle VAG biler?

Det har jeg været ude for at Skoda værkstedet en gang gjorde.
Smut da ned forbi dem og få mekkeren til at sætte testeren på og
nulstille indikatoren.

mvh

Lars

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-07-05 08:13

Hej Gismo

Fortæl mig hvad det er for en Seat og jeg skal sende dig en udskrift fra
AutoData hvordan man gør

Jørgen

Fra : alexbo

Dato : 04-07-05 20:51

"Gismo" skrev

> Seat i Bramming lavede service på den sidst kan det være
> fordi de ikke kan nulstille bilen helt som VW kan?

Det er svært at sige, de vidste i det mindste hvilken bil det er,
men vi kan jo prøve, mange nyere VW bruger at holde triptælleren inde,
tilslut tænding, vent på ----, sluk tænding, slip knappen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Gismo

Dato : 04-07-05 21:04

alexbo wrote:

> Det er svært at sige, de vidste i det mindste hvilken bil det er,
> men vi kan jo prøve, mange nyere VW bruger at holde triptælleren inde,
> tilslut tænding, vent på ----, sluk tænding, slip knappen.

Passat 1,9 TDI år 2001

Gismo.

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 14:59

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> Jeg har forsøgt at nulstille service indikatoren ved at dreje
> triptælleren ind og indstilling af digi ur til højre men der sker
> ikke noget, hvad gør jeg forkert?

Simpelt .....
1. hold triptælleren inde
2. sæt tænding på bilen
3. slip triptælleren
4. drej urindstillingen med eller mod urets retning (husker ikke hvilken
vej) indtil den viser oil eller service ---
5. sluk tændingen

Vupti..

En anden variant er :

1. hold triptælleren inde
2. sæt tænding på bilen
3. hold triptælleren inde
4. og imens, drej urindstillingen med eller mod urets retning (husker ikke
hvilken vej) indtil den viser oil eller service ---
5. sluk tændingen

Virker begge på min passat og transporter

mvh

David