Falck abonnement
Fra : Lisbeth

Dato : 03-07-05 16:49

Jeg har for få uger siden betalt mit Falck bil-abonnement for det kommende
år og nu har jeg ikke brug for det mere. (Bilen er solgt) Har nogen erfaring
med opsigelse? Jeg kan ikke finde min aftale og kan heller ikke på nettet se
noget om opsigelse....

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-05 17:48

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> skrev i en meddelelse
> [...]
erfaring
> med opsigelse? Jeg kan ikke finde min aftale og kan heller ikke på nettet

Du ringer bare til Falck og siger, at du har solgt din bil, så får du det
overskydende beløb sendt på en check.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Verner Johnsen

Dato : 03-07-05 17:54

On Sun, 3 Jul 2005 17:49:22 +0200, "Lisbeth"
<lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> wrote:

> [...]
>med opsigelse? Jeg kan ikke finde min aftale og kan heller ikke på nettet se

Det er ikke noget problem.
Du ringer bare til dem og siger, at du har solgt bilen.
Så kommer der en afregning.

Prøvede selv for ca ½ år siden.

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Lisbeth

Dato : 03-07-05 19:07

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Du ringer bare til dem og siger, at du har solgt bilen.

Tak Buffy og Verner.

Det var jo herligt nok.

Mvh. Lisbeth