Corlla fra 1992
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-07-05 07:33

Hej

Min søster har lige lavet en investering i denne bil:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=565131&page=1

Søger erfaring med faldgruber, de skal have set efter, inden de begiver
sig ud på landevejen og erfaringer med svagheder på bilen.

Selvom der står ingen rust var bagklappen rådden, men det problem har de
vidst alle sammen ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jacob Madsen

Dato : 01-07-05 09:21

Hej Klaus

Problemer med denne bil er følgende :

1. Rust
2. Rust
3. Rust

Ellers er det en fremragende bil og med kun 145000 på tælleren må den jo
køre som en ny.
Hvis den ikke har andet rust end bagklap og den bliver rustbehandlet er der
bil i mange år.

Hilsen Jacob

Toyota Sportsvan 2,2 TD 1998
VW Caravelle 2,4D 1992

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-07-05 21:27

Jacob Madsen skriver:

> 1. Rust
> 2. Rust
> 3. Rust

Har nu set den og kan kun give dig og andre ret....

> Ellers er det en fremragende bil og med kun 145000 på tælleren må den jo
> køre som en ny.

Selvom der står 160kkm lyder den fin (har startet men ikke kørt den).

> Hvis den ikke har andet rust end bagklap og den bliver rustbehandlet er der
> bil i mange år.

Ny (gammel) bagklap til 1000 kr monteret, den er der så også rust i.
Bagerste hjørner ved soltag er rustne, Pletrust andre steder, så
"rustfri" er måske ikek lige et ord manden kender. Den har fået nye
skærme "for nyligt".

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 01-07-05 09:31

">

> Selvom der står ingen rust var bagklappen rådden, men det problem har de
> vidst alle sammen ???

Hvis bagklappen er rådden og manden påstår at den er rustfri...hvorfor har
hun så købt bilen...
For hvad er der så ellers galt med den?

Michael

Fra : Jacob Madsen

Dato : 01-07-05 16:34

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ">

> Hvis bagklappen er rådden og manden påstår at den er rustfri...hvorfor har
> hun så købt bilen...

Fordi den kører forrygende og til 23000 kr. og 145t på tælleren kan man vel
godt finde en brugt klap og sætte på.

> For hvad er der så ellers galt med den?

Jeg kan bedst lide at købe biler, hvor man kan se, at der er noget galt. For
hvis en 13 år gammel bil ser 100% fejlfri ud, SÅ ER DER NOGET GALT - og du
er ved at købe et sminket lig. Tro mig - jeg har haft mange gamle biler

Jacob

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-07-05 10:33

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> begiver sig ud på landevejen og erfaringer med svagheder på bilen.
>
> Selvom der står ingen rust var bagklappen rådden, men det problem har

Ligesom de andre siger, så få undersøgt den nøje for rust, få reperaret det
og så få den anti-rustbehandlet, så kører den sgu nok evigt :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-07-05 17:03

Den Fri, 01 Jul 2005 08:33:18 +0200. skrev Klaus D. Mikkelsen:

> Selvom der står ingen rust var bagklappen rådden, men det problem har de
> vidst alle sammen ???

Okay det hænger ikke sammen i min verden. Ingen rust = ingen rust. Logik
for perlehøns og tilhørende mekanikere.

Jeg ville sende en ordbog til sælger så han kan lære dansk.

MVH