Download af Haynes
Fra : Martin

Dato : 28-06-05 00:33

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt at downloade Haynes manualer?

Jeg søger en til Opel Astra F st.car benzin og årgang 97 samt en til Ford
Mustang 1966.

Martin

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-05 07:00

Martin skriver:

> Jeg søger en til Opel Astra F st.car benzin og årgang 97 samt en til Ford
> Mustang 1966.

Det kan man ikke, man kan købe dem.

De er nu ikke voldsomt dyre, jeg mener at der et 230-250 kr stykket,
hvilket er _intet_ i forhold til, hvad du får ud af dem. Støt forlaget
og vær med til at sikre flere udgivelser - frem med "læderet".....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 07:38

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> [...]
> hvilket er _intet_ i forhold til, hvad du får ud af dem. Støt forlaget
> og vær med til at sikre flere udgivelser - frem med "læderet".....

enig.
....til Sierra og BMW har de komplette pdf filer ligger i flere år på en
russisk server.

Hvis for mange fik dem som piratkopier, så ville forlaget ikke have noget
grundlag for at lave nye bøger på nye modeller

--
Tom

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-06-05 09:51

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> [...]
> hvilket er _intet_ i forhold til, hvad du får ud af dem. Støt forlaget
> og vær med til at sikre flere udgivelser - frem med "læderet".....

Enig. Hvis man kun skal se enkelte ting kan man låne de gængse af dem
på biblioteket.

--
vh
Torben

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 28-06-05 22:16

Jeg havde engang "held" til at finde et sted hvor jeg kunne DL en Haynes til
Golf. Men jeg måtte indrømme, at den faktisk intet var værd! Det er sgu ikke
det samme at se tingene på en skærm, som at holde bogen i hånden. Det bliver
i øvrigt også meget dyrere at printe den ud. (selv om jeg godt véd at du
sikkert ikke vil printe det hele

/Jasper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-05 22:22

Jasper Ahrensbach skriver:

> [...]
> Golf. Men jeg måtte indrømme, at den faktisk intet var værd! Det er sgu ikke
> det samme at se tingene på en skærm, som at holde bogen i hånden.

Endnu et aspekt. Nu man man så bare vente til der kommer en til ens bil.
Den er ikke på "upcoming" listen endnu.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 29-06-05 00:01

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Endnu et aspekt. Nu man man så bare vente til der kommer en til ens bil.
> Den er ikke på "upcoming" listen endnu.

Hvad skal du med en Haynes? Jeg troede din bil var reparationsfri, og
kun skulle have skiftet olie, filtre og bremsedele.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-06-05 06:20

"Lars L. Hansen" skriver:

> Hvad skal du med en Haynes? Jeg troede din bil var reparationsfri, og
> kun skulle have skiftet olie, filtre og bremsedele.

Vide, hvordan min bil er sat sammen. Jeg er nysgerrig af natur.

Når man skal have Handsfree i bilen, er det rart at vide, hvilke
ledninger man kan tage strøm fra.....

Men ellers har du ret....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-06-05 09:51

> "Lars L. Hansen" skriver:

> Vide, hvordan min bil er sat sammen. Jeg er nysgerrig af natur.
>
> Når man skal have Handsfree i bilen, er det rart at vide, hvilke
> ledninger man kan tage strøm fra.....

Og hvordan man flår alt plastikbeklædningen af uden at knække andet end det
tappe som skal knække.

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : - STAN - \(5900\)

Dato : 30-06-05 19:14

Men tilbage til sagen..................

Findes der så et sted man kan downloade manualerne ??????????

Er da også lidt nysgerrig..............

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-06-05 19:19

"- STAN - (5900)" skriver:

> Findes der så et sted man kan downloade manualerne ??????????

Ikke så vidt jeg ved (det har jeg vidst svaret en gang før...).

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-05 07:08

"- STAN - (5900)" <stefantoendering@tdcadsl.dk> wrote in message
> Men tilbage til sagen..................
>
> Findes der så et sted man kan downloade manualerne ??????????

Kun nogle gamle til BMW og Ford, som Tom skriver.

Men hvis man gerne vil have at der skal laves sådanne bøger må man jo støtte
forlaget ikke ?