Hvad koster en kondensator til A/C?
Fra : Stefan Kristensen

Dato : 27-06-05 12:21

Hej NG.

Mit lokale værksted skal have 4000 + moms for at skifte kondensatoren og
fylde anlæget op.
Jeg synes det virker lidt voldsomt, men har intet at sammenligne med.
Lyder det rimeligt?

Mvh
Stefan

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 12:24

"Stefan Kristensen" <jems@madFJERN.dk> wrote in message
> [...]
> fylde anlæget op.
> Jeg synes det virker lidt voldsomt, men har intet at sammenligne med.

Det er nok næsten ok pris.
Jeg gav vist 1200 Kr for en ny kondensator på ebay. Så kommer en fyldning
til 800 Kr og så skal den jo også monteres og der skal dansk moms på.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-06-05 12:25

Tom wrote:
> [...]
> Jeg gav vist 1200 Kr for en ny kondensator på ebay. Så kommer en fyldning
> til 800 Kr og så skal den jo også monteres og der skal dansk moms på.

Det er dyrt at sidde og fryse ;)

Mvh
Roberto

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 27-06-05 16:03

> Det er nok næsten ok pris.
> Jeg gav vist 1200 Kr for en ny kondensator på ebay. Så kommer en fyldning
> til 800 Kr og så skal den jo også monteres og der skal dansk moms på.

Det ligner de priser han viste mig, så jeg betaler og glæder mig til at
side og fryse når konen en gang i mellem kan undvære bilen

Tak for alle svarene.
Stefan

Fra : ......Ps

Dato : 27-06-05 13:50

Havde samme problem - kostede små 8000 med det hele - men fandt et mindre
værksted, hvor det kostede det halve, uoriginalt selvfølgelig. Det var her:
http://www.koelerfix.dk/
m.v.h. ps.-

Fra : Unlimited

Dato : 27-06-05 15:08

> Mit lokale værksted skal have 4000 + moms for at skifte kondensatoren og
> fylde anlæget op.
> Jeg synes det virker lidt voldsomt, men har intet at sammenligne med.
> Lyder det rimeligt?

Synes ikke det lyder helt urealistisk..
Det koster jo at have sådan en forkølelsesmaskine i bilen ;)

/Flemming