Ingen DTC idag ?!?!
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 12:28

WHAT det er løbs søndag, man har kun glædet sig i 14 dage, og hvad ser man
til sin store skræk ?! at INGEN kanaler viser dagens løb !! ARGH :o/

Mvh
Morten **som nu har en hel søndag han ikke rigtigt ved havd han skal bruge
til..**

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 12:37

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> WHAT det er løbs søndag, man har kun glædet sig i 14 dage, og hvad ser man
> til sin store skræk ?! at INGEN kanaler viser dagens løb !! ARGH :o/

Klart.
Danmark er et fodbold/håndbold land så det kan du jo bare sætte dig hen og
glo

> Mvh
> Morten **som nu har en hel søndag han ikke rigtigt ved havd han skal bruge
> til..**

hva med lidt bilvask om havearbejde?

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-06-05 12:38

Juel wrote:
> [...]
> ARGH :o/
> Mvh
> Morten **som nu har en hel søndag han ikke rigtigt ved havd han skal

Lede efter kvittering?

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 12:58

"Morten > Lede efter kvittering?

Sorry kan ikke finde den :o/

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-05 12:50

Juel skriver:

> WHAT det er løbs søndag, man har kun glædet sig i 14 dage, og hvad ser man
> til sin store skræk ?! at INGEN kanaler viser dagens løb !! ARGH :o/

Neeej, hvor synd

> **som nu har en hel søndag han ikke rigtigt ved havd han skal bruge
> til..**

Et forslag:

Tag en tur ud i naturen, find et hyldetræ og klip blomster af. Følg
nedenstående opskrift:
<http://www.toersleff.dk/3_opskrifter/Action.Lasso?-Response=..%2f3_opskrifter%2fopskrift_3.htm&-Search=Action&-Table=layout%20%231&-token.oid=hus&-Database=opskrifterdb&-KeyValue=34220>

I morgen går du så i Imerco og køber flasker med patentprop til en
10'er.

Om en uge har du alltiders saftevand, er også godt blabdet op med
hvidvin, champange og jordbær. Din kone/kæreste vil elske dig for det !!

Klaus (på vej ud i naturen efter hyldeblomster)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 12:58

> [...]
>
> Om en uge har du alltiders saftevand, er også godt blabdet op med
> hvidvin, champange og jordbær. Din kone/kæreste vil elske dig for det !!

Fed ide, men har ingen citronsyre :o/ kan blomserne holde sig til imorgen ??

Elsker hyldebloms drik

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-05 17:18

Juel skriver:

> Fed ide, men har ingen citronsyre :o/ kan blomserne holde sig til imorgen ??

Ja, lav resten og kom syren i, i morgen.
Ellers har de det i mange "søndagsbutikker" (hvilket her i Hammel
omfatter Netto, Fakta og ALTA)

> Elsker hyldebloms drik

Samme her. Konens nevøer får en flaske hver sommer, de gammer det til
specielle lejligheder og kander det "mostervand"

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 17:31

> [...]
>
> Samme her. Konens nevøer får en flaske hver sommer, de gammer det til
> specielle lejligheder og kander det "mostervand"

Jeg gør det imorgen, er det godt med champange i ??

Mvh
Morten

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-05 17:42

Juel skriver:

> Jeg gør det imorgen, er det godt med champange i ??

Hvidvin, champange og (fronsne) jordbær.

Nydes iskoldt, jordbær kan delvist bruges som isterninger, derfor min
parantes.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-05 17:46

> Hvidvin, champange og (fronsne) jordbær.
>
> Nydes iskoldt, jordbær kan delvist bruges som isterninger, derfor min
> parantes.

Lækkert det må jeg prøve, tak

Mvh
Morten

Fra : Kim Andersen

Dato : 27-06-05 08:03

Var på Sturup Raceway igår og se DTC løb. Det var guld! Helt ny bane som
ingen af kørerne havde kørt på før.
Så det sket en del ting.

/Kim

Fra : Unlimited

Dato : 27-06-05 15:13

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in message
> [...]
>
> Mvh
> Morten **som nu har en hel søndag han ikke rigtigt ved havd han skal bruge

Det var rigtig stort.. Var derovre sammen med 2 rødder...
Det eneste minus var at solen var så ond mod huden.. Har lige haft kæresten
ude og shoppe aloevera til hele hovedet *G*

/Flemming