Lorteland
Fra : Henri Gath

Dato : 23-06-05 01:08

Helvedes til bilpriser i det her lorteland...de koster under en tredjedel i
resten af verden....og alligevel har de fleste lande det sgu pænere og
renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre
jer over det faktum?

Fra : Martin Vollert

Dato : 23-06-05 06:18

Også skrev Vollert
> [...]
> sgu pænere og renere end Danmark........men I er vel for meget
> slavenaturer til at undre jer over det faktum?

Du er en klovn.

Fra : Henri Gath

Dato : 23-06-05 10:56

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Også skrev Vollert
>
> Du er en klovn.

og du er en slavenatur

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-06-05 11:06

Henri Gath wrote:
> "Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> og du er en slavenatur

Snappy come back! (not)

Mvh
Roberto

Fra : Anders Houmark

Dato : 23-06-05 12:52

Martin Vollert wrote:

> Du er en klovn.

Her vil jeg også gerne være med. Han bød nemlig højest på en vare, som jeg
havde sat til salg i en nyhedsgruppe for en ven, og jeg satte ham via email
i forbindelse med sælgeren, men han fik åbenbart kolde fødder, for han
kontaktede ikke sælgeren. Det er helt i orden at få kolde fødder, men i det
mindste kan man lige sende en mail og fortælle, at man har fortrudt, sådan
sælger kan komme videre.
Derfor også et "du er en klovn" til "Henri Gath" herfra.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-05 06:41

Henri Gath skriver:

> Helvedes til bilpriser i det her lorteland...de koster under en tredjedel i
> resten af verden.

Gør de ?

Tag et smut til Singapore og glæd dig over de lave bilpriser i DK....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Eg Egemarke

Dato : 23-06-05 09:34

eller thailand ??? alt der ikke er lad på koster kassen !!!!!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Henrik Boegh

Dato : 23-06-05 06:30

On Thursday 23 June 2005 02:07, Henri Gath wrote in dk.fritid.bil:

[...]

Hvis nu du kører nu, hvornår kan du så være hjemme i Frankrig?

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Alle taler om vejret, men ingen gør noget ved det!"
-- Charles Dudley Warner

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-06-05 09:09

"Henrik Boegh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis nu du kører nu, hvornår kan du så være hjemme i Frankrig?

Mon ikke det går hurtigt?
Der er vel "afterburner" på en franskmand nu om dage...

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 23-06-05 12:54

Henrik Boegh wrote:
> On Thursday 23 June 2005 02:07, Henri Gath wrote in dk.fritid.bil:
>
> [...]
>
> Hvis nu du kører nu, hvornår kan du så være hjemme i Frankrig?

Ja, allermestfarveller til Henry Gat :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-06-05 11:05

Henri Gath wrote:
> [...]
> resten af verden....og alligevel har de fleste lande det sgu pænere og
> renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre

Du kan jo bare flytte, så bidrager du på din egen lille måde til at øge niveauet :)
Der er masser af plads i nordamerika omkring trailerparkerne i midtvesten til den slags
meninger.

Mvh
Roberto

Fra : Thomas Johansen

Dato : 23-06-05 11:58

Så flt..som EU borger kan du bo og arbejde i det EU land du har lyst til !!!

God tur og hils, ik !!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 12:35

> [...]
> resten af verden....og alligevel har de fleste lande det sgu pænere og
> renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre

Ja, du har ret, bilpriserne SUCKS, omend bilerne nok koster lidt mere end
1/3.

På mine rejser rundt i verden, synes jeg godt nok at danmark er helt i top
mht. renlighed, dog er KBH ikke helt på samme højde som de fleste danske
byer.

Om andre lande er pænere vil jeg sige "græsset er altid grønnere på den
anden side".
Bjerglandskab kan være pænt, men jeg vil nu ikke mene at vores 7.000 Km kyst
er ret enestående i forhold til vores størrelse.

Heldigvis står det os alle i danmark FRIT at rejse til f.eks et andet
EU-land hvis det var bedre der, men de fleste bliver her alligevel.
Hvis du læste lidt med i gruppen her, så er der bestemt diskussioner omkring
danske bilpriser, men der findes ikke ET ENESTE parti som går ind for at
ændre på dem, så hvad f..... skal man så gøre (når man har valgt at blive i
dk).

Ellers er dk fint nok, men vi skal ikke tro at det ikke også er det i mange
andre lande

--
Tom

Fra : JBB

Dato : 23-06-05 12:58

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre

Når du, Henri, er så utilfreds, så flyt dog?!

Der er absolut ingen der tvinger dig til at blive, og hvis der er, så er det
jo dig der ligger under for slavenatur.

Jesper

Fra : Frederik

Dato : 23-06-05 13:15

"JBB" <oraklet@borger.ringe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Når du, Henri, er så utilfreds, så flyt dog?!
>
> Der er absolut ingen der tvinger dig til at blive, og hvis der er, så er

Uden at tage stilling til tonen i den oprindelige post, så synes jeg ikke
det er rimeligt, at blot man er utilfreds med bilafgifterne, så skulle man
flytte. Med den argumentation så skulle alle EU-modstandere,
socialdemokrater og SF'ere jo flytte, da de er i opposition til de nuværende
forhold.

Personligt så jeg da gerne, at de danske bilafgifter var på svensk niveau,
men må jeg ikke godt blive boende alligevel? :)

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 13:31

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote in message

> [...]
>
> Personligt så jeg da gerne, at de danske bilafgifter var på svensk niveau,
> men må jeg ikke godt blive boende alligevel? :)

Enig. Man kan godt være kritisk over for nogle ting, uden at man behøver at
deporteres til udlandet

--
Tom

Fra : Frederik

Dato : 23-06-05 13:35

> [...]
> og

> nuværende

> Enig. Man kan godt være kritisk over for nogle ting, uden at man behøver

Præcis, det andet er forsøgt med varierende grader af succes (Stalin, Hitler
og andre koryfæer...)

Mvh.

Frederik

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-06-05 13:34

Tom wrote:
> [...]
>
> nuværende

> Enig. Man kan godt være kritisk over for nogle ting, uden at man behøver at

Råber man i skoven får man svar.
Manden er en flæbe-troll.

Mvh
Roberto

Fra : Henrik Boegh

Dato : 23-06-05 12:45

On Thursday 23 June 2005 14:30, "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com>
wrote in dk.fritid.bil:

> "Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote in message

[...]

[...]

> Enig. Man kan godt være kritisk over for nogle ting, uden at man behøver at
> deporteres til udlandet

Jeg tror det var udtrykket 'slavenaturer', der fik folk op af stolen.
Der er da personligt mange ting i landet jeg er utilfreds med, men jeg bryder
mig ikke om at blive svinet til, bare fordi jeg bor i landet og ikke lige
føler for, at sætte mig midt på HCAB eller Vindebrogade med et skilt og
tuder.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Penge og madvarer har begrænset opbevaringstid."
-- Carl Erik Soya

Fra : Steen F.

Dato : 23-06-05 18:11

Henri Gath wrote:
> [...]
> sgu pænere og renere end Danmark........men I er vel for meget
> slavenaturer til at undre jer over det faktum?

Ja. det er skod. Der er intet der kan retfærdiggøre en 3-dobling af
fabriksprisen. Det er for latterligt.
MVH Steen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-06-05 21:09

On Thu, 23 Jun 2005 02:07:37 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>resten af verden....og alligevel har de fleste lande det sgu pænere og
>renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre

Nu er der jo andet end biler i denne verden, jeg kunne aldrig finde på
at flytte til et bestemt land, udelukkende fordi bilerne er billige!

Jeg er da helt enig i, at de danske afgifter er alt for høje, men det
var nu ikke derfor, jeg flyttede til USA.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Henrik B.

Dato : 27-06-05 12:32

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er da helt enig i, at de danske afgifter er alt for høje, men det
> var nu ikke derfor, jeg flyttede til USA.

P.g.a. konen? )

Fra : Robert Eriksen

Dato : 24-06-05 11:57

Henri Gath wrote:
> [...]
> resten af verden....og alligevel har de fleste lande det sgu pænere og
> renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre

Kommer det fra en der ville give 70.000kr for en udkneppet Golf 3 hos en
forhandler ethvert andet, rettænkende, menneske ville være gået i en
stor bue udenom?

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 19:41

> Kommer det fra en der ville give 70.000kr for en udkneppet Golf 3 hos en
> forhandler ethvert andet, rettænkende, menneske ville være gået i en stor
> bue udenom?

Hov Hov Du glemmer vist at manden var ved at gå i panik over ikke at kunne
komme af med en fuldstændig og aldeles udkneppet Hanomag der kun gik på lidt
over halvdelen af cylindrene.
Når panikken råder er man villig til alt :)

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Henri Gath

Dato : 25-06-05 13:31

> [...]
> renere end Danmark........men I er vel for meget slavenaturer til at undre

Ja, det var jo lige som at stikke hånden i et hvepsebo.......der er meget
had blandt skribenterne i denne gruppe

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-06-05 13:51

Også skrev Vollert
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, det var jo lige som at stikke hånden i et hvepsebo.......der er
> meget had blandt skribenterne i denne gruppe

Tjaa kun når folk bruger ord som "pikhoved" som argument, den slags må gerne
skide af h...... til for min skyld, så kan du hygge dig.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Henri Gath

Dato : 25-06-05 20:52

> Også skrev Vollert

> Tjaa kun når folk bruger ord som "pikhoved" som argument, den slags må
> gerne skide af h...... til for min skyld, så kan du hygge dig.

Hvad med et fjols som dig, der beder folk vælge mellem bil og børn? Tror du
ikke også du skal have et "god bedring"?

Fra : Martin Vollert

Dato : 25-06-05 21:13

Også skrev Vollert
> [...]
>
> Hvad med et fjols som dig, der beder folk vælge mellem bil og børn?
> Tror du ikke også du skal have et "god bedring"?

Se der har du den hadske tone igen.
jeg HAR ALDRIG bedt nogen om at vælge mellem børn og bil det bestemmer folk
selv, jeg sagde blot at hvis folk ikke havde råd til begge dele måtte de jo
priotere, jeg har både hus og bil,det har jeg prioteret, men det kan du jo
åbenbart ikke, da du ikke lyder til at være gammel nok til hverken at få
børn eller køre bil.
Og uanset hvad jeg så mener giver det ikke dig ret til at kalde mig noget
som helt blot fordi jeg har en anden holdning til nogle ting, men det lære
du nok en dag du bliver voksen.