Picasso
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 22-06-05 21:04

Hej

....Jeg vil bare lige sikre mig at Citroen-skeptikerne o.a. herinde, har set
i det nye "Motor" at Picasso'en er den mest fejlfri Mpv :) (j.f. ADAC var
det vist)

/T

(Der er helt pjattet med sin ½ år gamle Picasso...)

Fra : jk

Dato : 22-06-05 21:35

"news.inet.tele.dk" <mark41@fjernmail.dk> wrote in message
> Hej
>
> ...Jeg vil bare lige sikre mig at Citroen-skeptikerne o.a. herinde, har
> set i det nye "Motor" at Picasso'en er den mest fejlfri Mpv :) (j.f. ADAC
> var det vist)

hmm...nu kan jeg kun tale lidt om de erfaringer jeg har gjort med mit
firmas - æhh fælles-firma-bil (vi har alle mulighed for at låne 'dyret'.
bilen (en Picasso sjovt nok) har kørt 24.000 km - er knap 1 år gammelt, og
pt. har jeg kunne konstatere dette:

1. pivende bremser
2. sjov lyd når man drejer helt over (f.eks. ved 3-punkts vending)
3. luft-tings'anlæg, som ikke rigtig reagerer på, om man ønsker luften ud
via forruden, eller andre steder, og sætter man i øvrigt fuld skrue på
luften, 'flytter' blæseren ved føresiden sig selv op (lidt svær ting at
forklare) men humlen er, at peger man den ned, smutter den selv op igen =
dvs. man blir' blæst i hovedet.

småting måske, men irriterende småting.

/JK

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 21:38

"news.inet.tele.dk" skriver:

> ...Jeg vil bare lige sikre mig at Citroen-skeptikerne o.a. herinde, har set
> i det nye "Motor" at Picasso'en er den mest fejlfri Mpv :) (j.f. ADAC var
> det vist)

Det er da dejligt at høre.

Jeg har bare et problem med en Picasso, den minder mig om en
børneudsendelse jeg så for mange år siden, der var et dyr med der hed
"forlæns og baglæns. Picasso er sikkert en fin bil

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian

Dato : 22-06-05 22:17

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Jeg har bare et problem med en Picasso, den minder mig om en
> børneudsendelse jeg så for mange år siden, der var et dyr med der hed
> "forlæns og baglæns. Picasso er sikkert en fin bil

Jeg har det på nøjagtig samme måde.

Hvis Citroen virkelig ville være innovative, havde de udnyttet det design,

den kunne køres fra begge ender

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 22:18

Brian skriver:

> Hvis Citroen virkelig ville være innovative, havde de udnyttet det design,
> så den kunne køres fra begge ender

Som denne ?
http://www.wales2k1.fsnet.co.uk/Polski.Fiat.absolute.crazy.avi

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 22:32

> Brian skriver:

> Som denne ?
> http://www.wales2k1.fsnet.co.uk/Polski.Fiat.absolute.crazy.avi

ROFLMA !!!!
hold_k*ft_mand_en_griner.VOB

)))

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 22:44

Tom skriver:

> ROFLMA !!!!
> hold_k*ft_mand_en_griner.VOB
>
> )))

Woot, er der ingen der har set den før ???

Den er ved at være gammel i mit lager....

Fra : Brian

Dato : 22-06-05 22:36

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Som denne ?
> http://www.wales2k1.fsnet.co.uk/Polski.Fiat.absolute.crazy.avi

*ROFL*

Det er da medstyrende baghjul

/Brian

Fra : Kim Kristensen

Dato : 22-06-05 22:43

"news.inet.tele.dk" <mark41@fjernmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det vist)
>
> /T
>
> (Der er helt pjattet med sin ½ år gamle Picasso...)

Så er der jo alligevel en fordel ved at eksemplarer med en brist begår
selvmord, så er der kun de gode tilbage

Nej det er da godt at de er nået der til, de (PSA) har jo også proklameret
at nu kan de sgu' være nok med den dårlige kvalitet. Der kan dog stadig være
ting som dem jk fremhæver, ADAC beskriver jo blot behovet for hjælp "på
vejen" som naturligvis er godt at slippe for.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 22:48

Kim Kristensen skriver:

> Så er der jo alligevel en fordel ved at eksemplarer med en brist begår
> selvmord, så er der kun de gode tilbage

Sådan går det også blandt mennesker...
http://www.darwinawards.com/

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-06-05 23:54

Kim Kristensen wrote:

> [...]
> ting som dem jk fremhæver, ADAC beskriver jo blot behovet for hjælp "på
> vejen" som naturligvis er godt at slippe for.

Tjo, men ADAC plejer jo at være det foretrukne redskab, når ejere af
franske biler skal slås oven i hovedet af prøjser-elskerne.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Brian

Dato : 23-06-05 06:25

Lars L. Hansen wrote:

> Tjo, men ADAC plejer jo at være det foretrukne redskab, når ejere af
> franske biler skal slås oven i hovedet af prøjser-elskerne.

Det ville jo også være umådeligt dumt at finde en, der falder ud til
PSA's fordel

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 07:40

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

| Det ville jo også være umådeligt dumt at finde en, der falder ud til
| PSA's fordel

Findes den?? ;).

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 23-06-05 12:57

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Findes den?? ;).

Ja, nogle svenske opgørelser, samt for Picasso'ens tilfælde: ADAC selv

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-06-05 17:08

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, nogle svenske opgørelser, samt for Picasso'ens tilfælde: ADAC selv

Hmm, svenskere er de til at stole på?, de var jo nød til at opfinde
universal-nøglen, svensk-nøglen, for at få greb om tingene. Og ADAC er ikke
meget bedre, sån' som de skamroser deres egne produkter ;))).