Solgte kærestens Lotus Esprit Turbo (£25.0~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-05 07:29

Fra : G B

Dato : 22-06-05 17:40

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i meddelelsen
news:42b90530$0$180$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://www.thisislondon.co.uk/showbiz/articles/19429823?source=Metro

Hun skulle fanme have en røvfuld.

GB

Fra : Leonard

Dato : 22-06-05 18:31

G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Hun skulle fanme have en røvfuld.

?

Det skulle han da ... nå, ja, det har han så fået, en af dem han
sikkert ikke glemmer

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-06-05 17:54
Fra : BJ

Dato : 22-06-05 17:56

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den holder nok ikke i retten.

De har vel fælleseje..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Niels Bengaard

Dato : 22-06-05 18:08

> De har vel fælleseje..?

Jeg bed mærke i ordene hun solgte hans bil, altså ikke deres bil.
Hvorfor også forære en masse af hendes egne penge væk?

Niels

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 18:10

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg bed mærke i ordene hun solgte hans bil, altså ikke deres bil.

Jeg kan godt sælge konens bil, vi har fælleseje.

Hun kan også godt sælge mit armbåndsur, vi har fælleseje.

> Hvorfor også forære en masse af hendes egne penge væk?

Så langt tænker en forsmået kvinde ikke. Er du da ikke gift..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 22-06-05 18:16

Der står i artiklen at det var hendes navn der stod på registrerings
attesten , og hun var ligeglad med pengene ... sååå kan han lære det , kan
han!

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 18:18

"Peder(2791)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Der står i artiklen at det var hendes navn der stod på registrerings
> attesten , og hun var ligeglad med pengene ... sååå kan han lære det , kan
> han!

Osssseee liiiiii på en stuuuudddssss..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : test

Dato : 22-06-05 19:20

Jeg vil da håbe min kone gør noget lignende hvis jeg fandt på sådan noget en
dag!

ChipMIK

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 19:43

"test" <test@frkikke.fo> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg vil da håbe min kone gør noget lignende hvis jeg fandt på sådan noget
> en dag!

Man skal vist være engelsk DJ for at være så stor en idiot.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-05 21:19

> Man skal vist være engelsk DJ for at være så stor en idiot.

En dansk BJ kan ikke klare det?

Den var FOR oplagt

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 21:19

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> En dansk BJ kan ikke klare det?

Du er vist mere velbefaren end jeg..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-05 21:28

> Du er vist mere velbefaren end jeg..?

Nu frygter jeg, at koen er smuttet gennem isen......

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 21:36

KLIP

> Nu frygter jeg, at koen er smuttet gennem isen......

Bare den nu kan bunde.........

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-06-05 18:25

Niels Bengaard wrote:
> Jeg bed mærke i ordene hun solgte hans bil, altså ikke deres bil.
> Hvorfor også forære en masse af hendes egne penge væk?

Mon ikke "The car is his pride and joy but the idiot put
_my_name_on_the_log_book_ so I just sold it." betyder hun officielt står
som ejer af bilen, og kan gøre med den som hun vil?

--
MVH Finn Arbejdslivet er som et træ, fyldt med aber på forskellige
grene i forskellige højder. Nogle aber klatrer op og andre ned. Aberne

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-05 19:21

> http://www.thisislondon.co.uk/showbiz/articles/19429823?source=Metro

Pokkers at jeg ikke fik buddet!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-05 19:42

Christian B. Andresen wrote:
> http://www.thisislondon.co.uk/showbiz/articles/19429823?source=Metro

Jeg har engang hørt historien, bare på "dansk".
Det var en eller anden direktør, som var stukket af med sekretæren.
Han skrev så et brev hjem til konen og beordrede hende til at sælge deres
Jaguar og sende ham pengene.
Konen solgte derefter deres nyere Jaguar i DBA for 200,- kr. og sendte
manden pengene

Om den er sand eller ej, det ved jeg dog ikke.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Lisbeth

Dato : 22-06-05 21:01

> Det var en eller anden direktør, som var stukket af med sekretæren.
> Han skrev så et brev hjem til konen og beordrede hende til at sælge deres
> Jaguar og sende ham pengene.

Den historie findes i mange varianter. *S*
Sidst jeg hørte den, var det konen til en død tysk direktør i Flensborg, der
solgte mandens Mercedes for ganske få DM .... fordi pengene fra salget
skulle tilfalde hans elskerinde.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bo Hermannsen

Dato : 23-06-05 07:47

synes det er lige langt ude.... lad for for pokker ham/hende sælge den
bil....