Peugeot 406 - instruktionsbog
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 22-06-05 06:48

Jeg har netop købt en brugt Peugeot 406. Der mangler desværre en
instruktionbog.
Hvor kan man få sadan en?

Tak
Peder Hanghøj

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-05 07:29

Peugeot eller www.dataophug.dk

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 07:43

eller www.birgersbilligebilboeger.dk/

Fra : Henrik Boegh

Dato : 22-06-05 06:46

On Wednesday 22 June 2005 08:43, "Jørgen M. Rasmussen"
<garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in dk.fritid.bil:

[...]

> eller www.birgersbilligebilboeger.dk/

Jeg troede først du tog gas på manden, men den findes faktisk :D

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Kvinden - hun har meget af Barnet, men intet af dets uskyld."
-- Knut Hamsun

Fra : Mogens

Dato : 22-06-05 07:50

On Wed, 22 Jun 2005 07:45:34 +0200, Henrik Boegh
<henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> wrote:

>Jeg troede først du tog gas på manden, men den findes faktisk :D

Køsters Boghandel, Randers

Mvh...

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 07:53

"Henrik Boegh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse

| Jeg troede først du tog gas på manden, men den findes faktisk :D

Ja gu' gør han, jeg har handlet der flere gange, han bor i Høng. Hvad han
ikke har af gl. materiale el GDS-bøger, findes ikke mere på jordens
overflade ;).

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 08:00

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

han bor i Høng. Hvad han
| ikke har af gl. materiale el GDS-bøger, findes ikke mere på jordens
| overflade ;).

Jeg retter, han bor i Løve, men det er på de kanter underalleomstændigheder
:).

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-05 19:45

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Jeg retter, han bor i Løve, men det er på de kanter
> underalleomstændigheder :).

Nå ok, jeg skulle også lige til at "brokke" mig jeg har nemlig også
handlet hos ham en del gange.
Han kan varmt anbefales og er også et besøg værd hvis man er bare en lille
smule bilinteresseret

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Verner Johnsen

Dato : 22-06-05 22:28

On Wed, 22 Jun 2005 08:53:14 +0200, "Jørgen M. Rasmussen"
<garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote:

>Ja gu' gør han, jeg har handlet der flere gange, han bor i Høng. Hvad han
>ikke har af gl. materiale el GDS-bøger, findes ikke mere på jordens
>overflade ;).

Jeg har aldrig besøgt ham, men hvis din vej skulle falde forbi
Randers, skulle du tage dig tid til at besøge Køsters Motorboghandel,
som Mogens også henviste til, så vil du formodentlig tro, at du er
lettet fra jordens overflade

For et par år siden havde de 4000 reolmeter motorrelateret materiale +
adskillige tons ikke registreret materiale.
Jeg tvivler på, at der er blevet mindre siden.

--
Venlig hilsen Verner
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Fra : Peder Hanghøj