Skrotpræmie for bil
Fra : Peder\(2791\)

Dato : 21-06-05 07:03

Hej
jeg står og skal skrotte min gamle Nissa Sunny
jeg bor på amager - hvor får man mest ud af skrotpræmie ? Nogle steder er
det 1400kr andre 700kr der er tilbage........
troede det lå nogenlunde fast hvad man får af skrotpræmie?

--
Med Venlig hilsen/With Best regards
Peder Hansen

Fra : clarke_@sol.dk

Dato : 21-06-05 08:54

Nææ, de bestemmer næsten selv. Der er nogle som er flinke ved at give mest
hvis du blot kører bilen ud til dem, andre gi'er ikke ret meget og slet ikke
hvis de selv skal hente dyret.
Prøv at shoppe i den Blå Avis eller områds avisen, efter miljø hugger, der
er jo konkurrence på det område tilsyneladende.

Fra : Basil

Dato : 21-06-05 17:29

Peder(2791) wrote:
> [...]
> det 1400kr andre 700kr der er tilbage........
> troede det lå nogenlunde fast hvad man får af skrotpræmie?

Jeg har lige parkeret en bil på Islevdalvej og fået 1300 på en check.
Kai