Huller i vognbund på Golf III - Funktio
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 19-06-05 23:42

I vognbunden på min Golf III er der (så vidt jeg lige kan se) 6 huller
a' ca. 40mm diameter. I hvert af disse huller sidder der en plastikprop.

Hullerne sidder i bundpladen lige foran sæderne fordelt med én foran
førersædet, én foran passsagersædet og to foran hver siddeplads på bagsædet.

Er der nogen som ved hvilken funktion disse huller er tiltænkt?

Mvh
Claus

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-06-05 23:56

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev

> [...]
bagsædet.

> Er der nogen som ved hvilken funktion disse huller er tiltænkt?

De er lavet for at malingen, og andre processvædsker kan løbe ud, efter at
hele karossen har været dyppet i badet.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-06-05 00:02

Claus Nygaard-Pedersen <nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
>førersædet, én foran passsagersædet og to foran hver siddeplads på bagsædet.
>
>Er der nogen som ved hvilken funktion disse huller er tiltænkt?

Gætter på at vognen er rustbeskyttet.

Hullerne er der hvor Pava (eller hvem det nu er) har sprøjtet
rustbeskyttelsen ind i hulrummene....

<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 00:33

> Gætter på at vognen er rustbeskyttet.
>
> Hullerne er der hvor Pava (eller hvem det nu er) har sprøjtet
> rustbeskyttelsen ind i hulrummene....

Næh du, pava folket laver vist ikke 40 mm store huller.
Hullerne er til når bilen dyppes i grunder så kan evt. luftlommer og væske
slippe ud den vej.
Når bilen grundes dyppes den i et stort kar hvor den laver forlæns kolbøtter
igennem.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-06-05 07:15

Michael Rasmussen skriver:

> Hullerne er der hvor Pava (eller hvem det nu er) har sprøjtet
> rustbeskyttelsen ind i hulrummene....

De har næppe sprøjtet ind i kabinen........

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe