Undervognsbeskyttelse på bremseslanger ?
Fra : /Jens

Dato : 16-06-05 22:44

Jeg mener ar have læst et eller andet sted at bremseslanger ikke kan tåle
olie.

Men hvad med f.eks. Pava ? Det er jo oliebaseret ?

Der har altid været Pava på mine bremseslanger, og de er stadig i orden
efter mange år.

mvh
/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-05 09:18

"/Jens" <a.b.renner@gmx.de> skrev i en meddelelse
> Jeg mener ar have læst et eller andet sted at bremseslanger ikke kan tåle
> olie.
>
> Men hvad med f.eks. Pava ? Det er jo oliebaseret ?

Det må være lidt af en skrøne.
Næsten ALT omkring motorrummet vil få en anelse olie med årene, på nogle
biler mere end hos andre.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-06-05 17:55

> [...]

> Men hvad med f.eks. Pava ? Det er jo oliebaseret ?
>
> Der har altid været Pava på mine bremseslanger, og de er stadig i orden

Er bremsevæske ikke oliebaseret?
Kan slangerne ikke tåle at have væken indenfor?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC