Haves / Ønskes
Fra : Him Self

Dato : 16-06-05 10:02

Haves:
1 stk. polermaskine med variabel hastighed, 1 pude med bomuld og 1 pude med
fine hår.
1 stk sortmetal bil snart 9 år gammel, ej falmet, men småridser efter 200Kkm
brug
1 stk sort læderkabine - meget pæn, men er begyndt at revne på siddefladerne

Ønskes:
1 stk flot sortmetal bil med en flot læderkabine

Hvordan opnår jeg ovenstående resulat? Hvilke produkter skal jeg bruge og
ikke mindst hvordan?

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Him Self

Dato : 17-06-05 13:31

Hmmm, ingen her der ved, hvordan man behandler lakken og læderet på en
bil...... måske jeg skulle prøve i en S/M nyhedsgruppe, der har de vel
erfaring med lak og læder, når i nu ikke kan hjælpe mig