Et slag på tasken...
Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 18:49

Overvejer at få bygget min Sierra med automatgear om
til manuel gear. Hvad vil i skyde på det kan gøres for
hos en typisk mekaniker. Går ud fra at konsollen med
knapperne til elruderne, og pedalerne skal skiftes i samme
omgang. Er der andet...?
Bilen er en 1.8 ohc fra 87.

Mvh
Jimmy_K

Fra : Brian Sørup

Dato : 15-06-05 19:23

"Jimmy_K" <jimmy_k76SnabelAhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos en typisk mekaniker. Går ud fra at konsollen med
> knapperne til elruderne, og pedalerne skal skiftes i samme

Glem det , det er,IMHO, økonomisk uforsvarligt på dén bil
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 19:38

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Glem det , det er,IMHO, økonomisk uforsvarligt på dén bil

Hmm, ja tænkte nok dommen ville gå i den retning. Men står og skal
have skiftet automatgearet. Bøsningen i pumpen er stået af, og der er
ingen i mit område der kan lave det. Skal give 1600,- plus moms for
den nye plus monteringen, der hvor jeg nu finder en mekker der vil
ordne det.

Så vi snakker da mindst 3000,- sammenlagt for det. Vil det blive så
forfærdelig meget dyrer at bygge det om da ? Det skal lige siges at bilen
er i meget god stand, så den kan sagtens holde mange år endnu.

Mvh
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 19:41

> [...]
> forfærdelig meget dyrer at bygge det om da ? Det skal lige siges at bilen
> er i meget god stand, så den kan sagtens holde mange år endnu.

Tro mig.....3000 Kr er INGENTING når vi taler om rep på en tomatkasse.
Det lyder i mine øre MEGET billigt, så det er da bare at få det lavet.

Du får heller ikke bygget noget om for de penge.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 19:46

> Tro mig.....3000 Kr er INGENTING når vi taler om rep på en tomatkasse.
> Det lyder i mine øre MEGET billigt, så det er da bare at få det lavet.
>
> Du får heller ikke bygget noget om for de penge.

Okay. Så dropper jeg de tanker

Takker for input fra jer alle.

Mvh
Jimmy_K

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-05 19:34

> [...]
> hos en typisk mekaniker. Går ud fra at konsollen med
> knapperne til elruderne, og pedalerne skal skiftes i samme

Jeg vil også glemmet dêt projekt.
Besværligt, og ikke gratis.

Hvad er der galt med automatique ?

Fra : Niels Bjerretoft Esp~