Peugeot 405 MI 16
Fra : Preben Andersen

Dato : 14-06-05 09:26

Nogen, der har erfaringer med ovenstående, årgang 1990 med 280K km. på
klokken. Ingen rust kun beskedent olieforbrug. er den værd at bruge penge
på?

mvh
Preben

Fra : HKN

Dato : 14-06-05 20:31

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message
> Nogen, der har erfaringer med ovenstående, årgang 1990 med 280K km. på
> klokken. Ingen rust kun beskedent olieforbrug. er den værd at bruge
penge
> på?

Ja, sådan en har jeg haft - for 15 år siden

Det var en fed bil dengang - jeg nåede at køre 165kkm i den, inden den
blev
totalskadet Ingen nævneværdige problemer, fik dog skiftet koblingen.
Hvis ikke den er det, så få den sænket, og nogle 7½x16" på, så suger den
sig
til vejen som en skovsnegl!

Køb den - det er en sjov bil!

-Henrik