fjernbetjening til centrallås
Fra : Tony

Dato : 13-06-05 19:53

Kan jeg sætte en fjernbetjening på min centrallås?
Jeg tænker at der er masser af plads at arbejde med i bagagerummet, og den
skal vel kun monteres på en enkelt lås?

Links er meget velkomne.

Tony

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-06-05 20:57

Tony wrote:
> Kan jeg sætte en fjernbetjening på min centrallås?

Jep. Uden problemer...

> Jeg tænker at der er masser af plads at arbejde med i bagagerummet,
> og den skal vel kun monteres på en enkelt lås?

Afhænger meget fra bil til bil, men så let slipper man sjældent..

http://www.4x4butikken.dk/shop/default.asp?SetLng=26&productid=007%2D001%2D00317490

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : clarke_@sol.dk

Dato : 15-06-05 07:06

Jeps, THANSEN har et sæt centrallås med fjernbetjening, den har jeg brugt på
min bil (minus de motor der følge med).
Virker perfekt.

MVH
Mike

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-06-05 22:02

clarke_@sol.dk wrote:
> Jeps, THANSEN har et sæt centrallås med fjernbetjening,

Jeg kan absolut ikke anbefale dette sæt - og det har intet med at gøre, at
jeg sælger andre.

Den måde som "dimsen", (som fastspænder stangen til slavemotoren til bilens
originale stang) er lavet på er fx forkert. Jeg har een gang købt et sæt. 2
af "Dimsen" flækkede, da stødningen ligger således at den belastes, når man
spænder skruerne...

Det kan godt være at det er en lille ting, men stor nok til at det ikke
virker...