Restløbetid på forsikring efter salg af bi~
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 15:06

Jeg er ved at sælge min gamle bil og skifter forsikringsselskab ved køb af
ny bil.
Der er 10 måneders restløbetid på den gamle bils forsikring.

Hvad er jeres erfaringer med at få refunderet den resterende forudbetalte
forsikring?

hilsen/Peter

Fra : John Sahl

Dato : 12-06-05 15:27

Peter Simonsen wrote:
> Hvad er jeres erfaringer med at få refunderet den resterende
> forudbetalte forsikring?

Når du sælger bilen og derfor opsiger forsikringen får du det
resterende tilbage.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Basil

Dato : 12-06-05 15:51

John Sahl wrote:

> Når du sælger bilen og derfor opsiger forsikringen får du det
> resterende tilbage.

Ja, det kører helt automatisk.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 17:32

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> wrote in message

> Ja, det kører helt automatisk.

Tak for svarene.

hilsen/Peter

Fra : Henrik Boegh

Dato : 13-06-05 07:39

On Sunday 12 June 2005 16:51, Basil wrote in dk.fritid.bil:

[...]

> Ja, det kører helt automatisk.

Njaeh - hos Tryg skulle jeg i sin tid ringe og bede om at få det tilsendt. Det
lød på dem som om det var standard at man selv bad om det. Ellers blev
pengene vist bare fratrukket næste autoforsikring (antageligvis - det blev
ikke sagt direkte)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Welcome to Cynical Island; population: You!"
-- Sean Hayes as Jack McFarland in 'Will & Grace'

Fra : Per O.

Dato : 13-06-05 17:45

<Peter Simonsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er 10 måneders restløbetid på den gamle bils forsikring.
>
> Hvad er jeres erfaringer med at få refunderet den resterende forudbetalte

Ring og sig til dem at du har solgt bilen, og ikke skal bruge en ny
forsikring. Ellers kan de godt gå og vente en rum tid på at høre hvilken bil
du skal have forsikret i stedet for. Du behøver ikke gøre det, men det
letter ekspeditionen, når man fortæller at der altså ikke kommer en
efterfølger som skal forsikres.

Per O.
www.skaldepande.dk