Var det noget med ild i rumpéten..?
Fra : BJ

Dato : 12-06-05 14:50

Her er så den ultimative sæbekassebil:

http://www.aardvark.co.nz/pjet/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Claus Smith

Dato : 12-06-05 16:47

Findes det mon også til min gamle Volvo 440?

Så er jeg vel nogenlunde sikker på at komme med første køretøj når den
kalder til brand fremover.....mon ikke!

Claus Smith

Fra : BJ

Dato : 12-06-05 16:55

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Findes det mon også til min gamle Volvo 440?

Den findes til samtlige modeller, du skal blot begynde her:

http://www.aardvark.co.nz/pjet/noweld_pulsejet.shtml

> Så er jeg vel nogenlunde sikker på at komme med første køretøj når den
> kalder til brand fremover.....mon ikke!

Du vil garanteret kunne dupere rosset på Flyvestation Vandel ved næste
car-show..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Claus Smith

Dato : 12-06-05 17:19

> Du vil garanteret kunne dupere rosset på Flyvestation Vandel ved næste
> car-show..

Fåes den også så kraftig så jeg kan ombygge Volvo'en til en 18 personers
bus, fordi jeg tror næppe at resten af holdet ville blive hjemme på
brandstationen hvis jeg skulle til DHB med sådan en modificeret Volvo 440.

Claus

Fra : BJ

Dato : 12-06-05 17:30

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Fåes den også så kraftig så jeg kan ombygge Volvo'en til en 18 personers
> bus, fordi jeg tror næppe at resten af holdet ville blive hjemme på
> brandstationen hvis jeg skulle til DHB med sådan en modificeret Volvo 440.

No problemo, du skalerer den blot op eller anvender en række..

http://www.aardvark.co.nz/pjet/mylockwood.shtml

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-06-05 20:04

> Her er så den ultimative sæbekassebil:
>
> http://www.aardvark.co.nz/pjet/

Øv!
Den kan ikke engang lave en koger

Sjovt køretøj, tror dog ikke knægten får sådan en sæbekassebil

Traktor pulling med turbinemotorer ser også ret fedt ud, i fjernsynet i
hvertfald.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 12-06-05 20:06

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Øv!
> Den kan ikke engang lave en koger

Så kan den til gengæld lave en brænder..

> Sjovt køretøj, tror dog ikke knægten får sådan en sæbekassebil

Tøsedreng..

> Traktor pulling med turbinemotorer ser også ret fedt ud, i fjernsynet i
> hvertfald.

Jep.

--
Bjørn J.