En lille quiz ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 12:40

Jeg har et videoklip med 3 forskellige racere, som bliver sat op i mod
hinanden.

1: Formel 1 racer.
2: Superbike racer motorcykel.
3: Racer speedbåd med påhængsmotor.

De 2 på landjorden starter fra stillestående og båden får en flyvende start.
Altså når båden passerer startlinien, får de 2 andre lov til at starte.
Distancen er en 1/4 mile og de laver ialt 3 forsøg, så det er bedst ud af 3.

Men hvem vinder ?

PS: Jeg har med vilje ikke skrevet noget om fabrikater på maskinerne/navne
på kørerne, da det så ville være alt for nemt at google sig frem til
resultatet
Men jeg skal nok poste videoen senere.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Frederik C

Dato : 12-06-05 13:17

> [...]
>
> PS: Jeg har med vilje ikke skrevet noget om fabrikater på maskinerne/navne
> på kørerne, da det så ville være alt for nemt at google sig frem til

Hej

Jeg vil tro, at suberbiken accellerere hurtigst, men vil blive hentet af
F1'eren. Jeg vil endvidere tro, at F1'eren når den indenfor quartermilen...

Båden, tror jeg , vil være langsommest.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 20:10

Frederik C wrote:

> Jeg vil tro, at suberbiken accellerere hurtigst, men vil blive hentet
> af F1'eren. Jeg vil endvidere tro, at F1'eren når den indenfor
> quartermilen...

Og det er skam ikke helt ved siden af

> Båden, tror jeg , vil være langsommest.

Og igen har du ret.
Video'en er på vej op i news:dk.binaer.motor

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-06-05 14:00

Per Beer Hansen wrote:
> [...]
> Distancen er en 1/4 mile og de laver ialt 3 forsøg, så det er bedst ud af 3.

Jeg smider mine penge på "outsideren", båden :)

Lars B

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 20:10

Lars Jensen wrote:

> Jeg smider mine penge på "outsideren", båden :)

Så kunne du lige så godt have smidt dem i vandet

Fra : Troels Pedersen

Dato : 12-06-05 14:30

> Men hvem vinder ?

Det gør båden da... Den har jo flyvende start. De andre skal rubbe neglene
for at følge med der.

--
Med Venlig Hilsen
Troels Pedersen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 20:10

Troels Pedersen wrote:

> Det gør båden da... Den har jo flyvende start. De andre skal rubbe
> neglene for at følge med der.

Nope, båden taber hver gang

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-06-05 15:29

> Men hvem vinder ?

Det gør Formel 1´eren - medmindre båden får lov at hamre over startlinien
med 150 km/t - de er en noget mystisk måde at lave duel på..

> Men jeg skal nok poste videoen senere.

Det glæder vi os til..

/Jan W Nielsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-06-05 15:38

Jan W Nielsen wrote:

> Det gør Formel 1´eren - medmindre båden får lov at hamre over
> startlinien med 150 km/t - de er en noget mystisk måde at lave duel
> på..

Båden sejler vist med noget der ligner 200km/t.. kan ikke huske det helt
præcist, men så det i Fifth Gear på et tidspunkt :)
De har garanteret prøvet at lave en stillestående start for båden da de
begyndte at optage, men for at båd-teamet ikke skulle tabe alt for meget
ansigt har de fået lov til at lave en "rullende" start..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 20:13

Anders Houmark wrote:

> Båden sejler vist med noget der ligner 200km/t.. kan ikke huske det
> helt præcist, men så det i Fifth Gear på et tidspunkt :)

Det er nu "kun" 75 mph (ca. 120 km/t)

> De har garanteret prøvet at lave en stillestående start for båden da
> de begyndte at optage, men for at båd-teamet ikke skulle tabe alt for
> meget ansigt har de fået lov til at lave en "rullende" start..

Det tror jeg også.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 20:11

Jan W Nielsen wrote:

> Det gør Formel 1´eren - medmindre båden får lov at hamre over
> startlinien med 150 km/t - de er en noget mystisk måde at lave duel
> på..

F1'eren vinder og båden har "kun" en topfart på 75 mph.

> Det glæder vi os til..

Den er på vej i news:dk.binaer.motor

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-06-05 21:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in news:kN%
qe.215$vU7.86@news.get2net.dk:

> Den er på vej i news:dk.binaer.motor

Har du ikke et link online istedet for den binære gruppe?

På forhånd mange tak

MVH

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-06-05 15:34

Per Beer Hansen wrote:

> PS: Jeg har med vilje ikke skrevet noget om fabrikater på
> maskinerne/navne på kørerne, da det så ville være alt for nemt at
> google sig frem til resultatet
> Men jeg skal nok poste videoen senere.

Båden taber faktisk, pga. dens "lave" topfart.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-05 20:13

Anders Houmark wrote:

> Båden taber faktisk, pga. dens "lave" topfart.

Og det er helt rigtigt.

Fra : Thomas

Dato : 12-06-05 21:28

> Men jeg skal nok poste videoen senere.

En der smider den op på en URL for os der ik' kan følge
dk.binaer-grupperne??

--
Thomas Krath

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-06-05 21:55

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in news:42ac9ac1$0$67261
$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> En der smider den op på en URL for os der ik' kan følge
> dk.binaer-grupperne??

Ja tak det venter jeg også på

De binære grupper er aaaalt for handikappede at bruge.

MVH

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-06-05 20:14

Thomas wrote:

> En der smider den op på en URL for os der ik' kan følge
> dk.binaer-grupperne??

Jeg har lagt den op her:
http://rapidshare.de/files/2362694/HondaRace_F1_Vs_Bike_Vs_Speedboat.WMV.html
du skal bare klikke på FREE nede til venstre på den første side og derefter
vente i ca. 60 sekunder, så får du lov at downloade klippet.