Frederiks Mitsu gti har gået sin første ta~
Fra : Frederik C

Dato : 12-06-05 11:24

Nå, så er de første kilometer rullet i den. Den kører eddermanme godt...
Villig motor der vil tage omdrejninger, minimum af lyde i kabinen, behagelig
og fast affjedring, derudover har den jo alt i udstyr undtagen aircon...

Da jeg skulle tanke havde jeg forestillet mig, at den grimme overraskelse
ville komme, men den havde gået næsten 12 km/l, så jeg er ovenud tilfreds...

Vroouumm Vrooummm...

Mvh.

Frederik

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-06-05 11:56

Frederik C wrote:
> Nå, så er de første kilometer rullet i den. Den kører eddermanme godt...

Sådan er det med "ny" bil :)

> Villig motor der vil tage omdrejninger, minimum af lyde i kabinen, behagelig
> og fast affjedring, derudover har den jo alt i udstyr undtagen aircon...

Nu var min ikke en Gti, men jeg er enig med dig i, at Galanten er dejlig
komfortabel....

> Da jeg skulle tanke havde jeg forestillet mig, at den grimme overraskelse
> ville komme, men den havde gået næsten 12 km/l, så jeg er ovenud tilfreds...

Nej det er ikke dårligt - der kan min Mazda 6 ikke være med :)

> Vroouumm Vrooummm...

Fortsat god tur! :)

> Frederik

Lars B

Fra : Frederik C

Dato : 12-06-05 12:26

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Nej det er ikke dårligt - der kan min Mazda 6 ikke være med :)

Hvilken motor?

Mvh.

Frederik

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-06-05 12:33

Frederik C wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken motor?

2,3L - Firecylindret - rækkemotor, DOHC16V, Maxydelse: 122Kw/166Hk/6500
Omdr pr. min

Sådan Ca... :)

> Mvh.
>
> Frederik

Lars B

Fra : Frederik C

Dato : 12-06-05 12:43

> 2,3L - Firecylindret - rækkemotor, DOHC16V, Maxydelse: 122Kw/166Hk/6500
> Omdr pr. min
>
> Sådan Ca... :)

> Lars B

Hvad gå sådan en literen?

Mvh.

Frederik/der nu er et sekund hurtigere fra 0-100 end svigermor.

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-06-05 12:50

Frederik C wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gå sådan en literen?

Lige nu står der 11,2L / 100Km, så det er rundt regnet 9Km/L.

Det er så mest bykørsel - bort set fra de 1-2 gange om ugen den ruller
120Km for at spille golf.

> Frederik/der nu er et sekund hurtigere fra 0-100 end svigermor.

Hehehe... svigermors bil, eller svigermor selv?! :)

Lars B

Fra : Frederik C

Dato : 12-06-05 12:58

> [...]
> 120Km for at spille golf.

> Hehehe... svigermors bil, eller svigermor selv?! :)

LOL

Fra : Per O.

Dato : 13-06-05 17:43

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Da jeg skulle tanke havde jeg forestillet mig, at den grimme overraskelse
> ville komme, men den havde gået næsten 12 km/l, så jeg er ovenud

man bliver jo helt nostalgisk .. jeg havde en årgang 1992 Galant GTI indtil
1997. Skøn bil som kun manglede aircon for at være perfekt.
Min gik omkring 9,5-10 km/l når jeg fortrinsvis kørte bykørsel, men ellers
var yderpunkterne 17,2 km/l og 7,5 km/l. De 7,5 km/l var når vi kørte på
ferie til Italien eller Schweiz, for så satte jeg fartpiloten på 195-200 og
så kørte vi bare dernedaf!

Per O.
www.skaldepande.dk