Itunes problem
Fra : Martin

Dato : 13-07-05 17:50

Jeg har et problem, som egentligt startede med at jeg importerede et
musikbibliotek i Itunes. Nu har jeg næsten ikke mere plads, da
musikfilerne af en eller anden grund er blevet kopieret over i Itunes,
således at jeg har to eksemplarer af hver sang.

Mit spørgsmål er så.

Hvor lægger Itunes de importerede filer? Jeg har importeret dem fra mit
musikbibliotek i finder

Findes der et godt gratis program der kan finde og slette ddobbelte filer?

Mvh

Martin

Fra : Karl Antz

Dato : 13-07-05 17:58

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> [...]
> musikbibliotek i finder
>
> Findes der et godt gratis program der kan finde og slette ddobbelte filer?

ja - iTunes

vælg Edit/Show Duplicate Songs, tjek om det virkelig er korrekt, og klik
så på dem du vil slette og slet.

Hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 13-07-05 18:50

Martin <none@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
> Mit spørgsmål er så.
>
> Hvor lægger Itunes de importerede filer? Jeg har importeret dem fra mit

iTunes lægger musikfilerne i mappen Musik -> iTunes musik. Hvis du vil
undgå at få dem kopieret derover, skal du gå ind i iTunes indstillinger
-> Avanceret og fjerne hakket ved "Kopier arkiver til mappen iTunes
Music, når de føjes til biblioteket"

> Findes der et godt gratis program der kan finde og slette ddobbelte filer?

Ja, iTunes... Rediger -> Vis dubletter af sange.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog