Amadeus II under system X
Fra : Niels Poulsen

Dato : 03-07-05 14:32

Hvordan for jeg min Amadeus II til og giver lyd fra sig jeg har købt og
betalet det for for medes 193 dkkr

Fra : Erik Richard

Dato : 03-07-05 15:10

Hej Niels

Hent den nyeste version Amadeus II 3.8.4
<http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/583082/Amadeus.dmg>.
Installer den ved at åbne .dmg filen og træk den mappe, der ligger deri
til mappen 'Programmer' på din OS X disk. Åbn så mappen 'Amadeus II' og
træk selve programikonet i dock'en, så er den nem at starte dérfra.

Åbn så Amadeus og indtast reg.nr. og dit navn. Husk at dit reg.nr. er
lavet ud fra dit navn, så du skal taste det korrekt, som du har opgivet
det ved bestillingen.

Gå til øverste arkivlinie 'Sound' -> 'Record' og vælg fanebladet
'Input'. Afkryds feltet 'Playthrough', så kommer lyden ud gennem dine
højttalere.

Det er en god idé at lade Amadeus stå i standardindstillingerne, sålænge
du lærer programmet at kende, - så er der ikke så mange 'huller' at
falde i. Når du så har lært den godt at kende, kan du begynde at
eksperimentere med de utroligt mange muligheder, Amadeus har.

En anden god ting er ikke at sætte indspilningsniveauet for højt, så du
risikerer 'clipping' = 'overstyring' af det indspillede signal. Det
lyder ad h.... til, når det er fra en digital indspilning, - knap så
galt, hvis det er fra LP/MC.

Noget nyt i ver. 3.8.x er, at der nu er kommet en rigtig god equalizer
til justering af lydbilledet, men det er noget, du ikke bør pille ved,
før du kender programmet godt.

mvh. Erik Rihcard

Niels Poulsen wrote:
> Hvordan for jeg min Amadeus II til og giver lyd fra sig jeg har købt og
> betalet det for for medes 193 dkkr

K.M.L. Denmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>