Bruge adressebog til fax
Fra : Steen Uldahl

Dato : 27-06-05 17:04

Jeg har forskellige kontaktkatagorier i min adressebog.
Jeg har prøvet at faxe et dokument til nogle personer
i en bestemt katagori,
men når jeg åbner adressebogen i fax-programmet, kan jeg ikke
vælge noget, da hele adressebogen virker låst.
Hvad gør jeg forkert?
Jeg bruger Mac os x 10.3.9

Venlig hilsen
Steen

Fra : Ollie

Dato : 27-06-05 20:25

In article <42C0236B.3040300@uldahl.dk>, Steen Uldahl <steen@uldahl.dk>
wrote:

> [...]
> i en bestemt katagori,
> men når jeg åbner adressebogen i fax-programmet, kan jeg ikke
> vælge noget, da hele adressebogen virker låst.

Samme problem her så kom gerne med en løsning

Mvh
Ole