London ! hvem er billigst....
Fra : Christiansen

Dato : 03-06-01 17:15

Hej..

Jeg vil gi´ min forlovede en rejse til london sidst i juni,
men jeg syntes ik rigtig at jeg kan finde et rejseselskab
der har nogle pladser eller også syntes jeg at de er for dyre..
Jeg/vi er ik så krævende, men der skal være toilet på værelset
og så må der godt være morgenmad med i prisen. kender du et
billigt rejse selskab Man kan stole på, så skriv og gør en kommende
student meget glad......

Mvh.
Martin Christiansen
mureren@christiansen.dk

Fra : Kim Bjoern

Dato : 03-06-01 20:04

> Jeg vil gi´ min forlovede en rejse til london sidst i juni,
> men jeg syntes ik rigtig at jeg kan finde et rejseselskab
> der har nogle pladser eller også syntes jeg at de er for dyre..

Prøv SAS rejsebureau, de har rejser til London Stanstedt lufthavnen til
under 700 kr t/r (mener det er 620kr) og det er incl. lufthavnsskatter. Så
DET er billigt, især når man tænker på, at lufthavnsskatten er ca det halve.
London er vel nok den billigste udenrigsdestination, du overhovedet kan
rejse til fra DK. Der er 21 dages forsalg på disse billetter.

Kig evnt. www.scandinavian.net eller ring 70 10 20 00 for mere info.

Kim

Fra : Aakjær

Dato : 03-06-01 20:33

Christiansen <d.christiansen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> og så må der godt være morgenmad med i prisen. kender du et
> billigt rejse selskab Man kan stole på, så skriv og gør en kommende

Helt billig er sådan en tur til London jo ikke nu om dage, men prøv på
http://www.peer-gynt-rejser.dk/peergynt/html/index.htm . Ellers vil jeg
foreslå dig at købe flybilletten online ved. www.ryanair.com , hvor du kan
være heldig næsten kun at skulle betale lufthavnsskatten, som jeg mener er
360 pr. person t/r. www.Kilroytravels.com og http://www.bbrejser.dk/ har et
par foreslag til billige overnatninger.

Hilsen Lise

Fra : amp

Dato : 04-06-01 10:04

Det billigste vil nok være at købe en afbuds rejse til London med Ving.
Prisen for 4/5 dage incl hotelværelse er ofte ca 1200,- kr. Se nærm. på
www.ving.dk

Fra : Morten Soerensen

Dato : 05-06-01 01:55

Tjek mr.jet - kan ikke lige huske adressen, men søg på den på nettet.

Morten Sørensen