kontakt til Apple Kundeservice på mail?
Fra : Peter Binderup

Dato : 21-06-05 06:04

Jeg har for snart et par uger siden sendt min Tiger opgraderingsseddel
ind, men har ikke hørt noget. Det kan godt være at det er mig der er
utålmodig, men jeg vil gerne have kontakt til Apple for at se om min
seddel er kommet fra (der er jo kreditkort oplysninger samt underskrift).

Men Apples hjemme side er ikke ligefrem den mest brugervenlige til at
finde information på, så jeg giver fortabt der, og spørger derfor her i
gruppen.

/Peter Binderup

Fra : Michael Holm

Dato : 21-06-05 10:01

Peter Binderup <binderup@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men Apples hjemme side er ikke ligefrem den mest brugervenlige til at
> finde information på, så jeg giver fortabt der, og spørger derfor her i

Hej Peter,

Hvis du går ind på http://www.apple.dk/ og klikker på linket (ligger
øverst på siden) til deres "Store" (butik) - er der i højre side et tlf.
du kan ringe til. De kan så guide dig videre om hvor din ordre er.

inde på Store-siden, er der også flg. til Custumer service:
<http://promo.euro.apple.com/promo/apple_store_help/dk/consumer/followup
..html>
på den side er der email nederst.

Men jeg tror det er hurtigere at ringe :)

Held og lykke.
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Peter Binderup

Dato : 21-06-05 10:59

takker

Sidst jeg ringede til dem sagde supporteren at apple kunne finde ud af
at lave brugervenlige hardware og OS, men hjemmesider var de ikke gode
til.

/Peter