Redigere imovie filmklip på PC?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 20-06-05 19:13

Nej vel?

Det er fordi jeg i bibelbæltet skal filme hhv. for mig selv og for
"familien".

Men det med at redigere i imovie, er jeg først lige begyndt at snuse
til, og vil ikke bruge min ferie på at lære det.
Så min plan var at smide filmen i imovie, samle Familiens klip, og
brænde på DVD + - RW.
Men hvordan skal jeg gøre,hvis det skal kunne redigeres på en PC?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 20:45

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> brænde på DVD + - RW.
> Men hvordan skal jeg gøre,hvis det skal kunne redigeres på en PC?

Bruger et PC program til DV redigering, som hvad angår brugervenlighed
ikke når iMovie til sokkeholderne.