winamp pls
Fra : Ole Madsen

Dato : 20-06-05 11:35

jeg har stødt på en link til en winamp til mac , men den er vist ikke at
finde mere, hvad gør jeg for at lytte til musik på winamps side?

Ole

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-06-05 13:59

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote in

> jeg har stødt på en link til en winamp til mac , men den er vist
> ikke at finde mere, hvad gør jeg for at lytte til musik på winamps
> side?

Tilbyder Winamp musik?

Er det ikke Shoutcast du tænker på?

iTunes spiller det hele perfekt.

MVH

Fra : Ole Madsen

Dato : 20-06-05 15:05

Martin Johansen [6000] wrote:
> Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote in

> Tilbyder Winamp musik?
>
> Er det ikke Shoutcast du tænker på?
>
> iTunes spiller det hele perfekt.

det itunes gør er at osx går over til det, men det spille det ikke,
måske der skal indstilles nogen steder?

Ole

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-05 00:44

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote in news:X1Ate.6570$nv5.271
@news.get2net.dk:

> det itunes gør er at osx går over til det, men det spille det ikke,
> måske der skal indstilles nogen steder?

Jeg klikker bare, så loader den linket og jeg har musik.

MVH

Fra : Ole Madsen

Dato : 21-06-05 05:59

Martin Johansen [6000] wrote:
> Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote in news:X1Ate.6570$nv5.271
> @news.get2net.dk:

> Jeg klikker bare, så loader den linket og jeg har musik.
>
> MVH
så er du mere heldig end jeg, har du et tip til hvordan jeg også kan få
det til det? jeg har også prøvet at drag og drop over i play list,
men det nytter ikke noget, hvor er indstillingerne for fil navne? jeg er
ny med mac

Ole

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-06-05 10:05

> så er du mere heldig end jeg, har du et tip til hvordan jeg også
> kan få
> det til det?

Desværre. Som sagt så "gør jeg det bare" og så virker det.

> jeg er ny med mac

Jeg også - fagre nye verden :)

MVH