foto program
Fra : Ole Madsen

Dato : 17-06-05 16:32

kan iphoto lave phumbnails af billeder i print? og kan man indstille
størrelsen på disse? hvis ikke hvilke program skal jeg se efter?

Ole

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 17-06-05 20:08

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> kan iphoto lave phumbnails af billeder i print? og kan man indstille
> størrelsen på disse? hvis ikke hvilke program skal jeg se efter?

iPhoto (version 4 - det kan være, at det er ændret i 5'eren) kan
indstilles til at printe op til 16 billeder pr. side.

Ellers vil jeg anbefale GraphicConverter
<http://www.lemkesoft.com/en/graphcon.htm>
som billedbehandlingsprogram. Det har godt nok 30 amerikanske argumenter
imod sig, men man får noget for pengene.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Ole Madsen

Dato : 17-06-05 21:41

Kaj Christiansen wrote:

> [...]
> som billedbehandlingsprogram. Det har godt nok 30 amerikanske argumenter
> imod sig, men man får noget for pengene.

Tak

Ole