Word klager over ødelagte fonter
Fra : Jonas W

Dato : 16-06-05 19:36

Hej

Jeg har netop opgraderet til 10.4. Når jeg nu starter word klager det
over ødelagte fonter. Der er over 50 ødelagte fonter i følge word
(office 2004) og jeg må trykke ok hver enkelt af dem.
Mange af de ødelagte fonte er standardfonte sopm som Lucida Grande,
Trebuchet, Verdana og Zapfino.

Er der nogen som har været ude for noget lignende og hvad bør jeg gøre
ved det? WOrd foreslår at jeg fjerner dem, men ingen andre programmer
har problemer med disse fonter.

Tak,
Jonas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-06-05 00:59

Jonas W skrev:

> [...]
> klager det over ødelagte fonter. Der er over 50 ødelagte fonter
> i følge word (office 2004) og jeg må trykke ok hver enkelt af

Du er ikke alene. Jeg oplever dog ikke problemet med 10.4.1 og
Office 2004 med alle opdateringer installeret, men flere har
skrevet om problemet i bla. microsoft.public.mac.office.

Læs f.eks. følgende tråd, hvor flere har løst problemet ved at
boote til Safe Mode.
<http://groups-beta.google.com/group/microsoft.public.mac.office.word/browse_frm/thread/5995f5f9080d2fb6/4eb900a136487622#4eb900a136487622>

Læs evt. også <news:1gy61ic.1j3f9pnhnhrqnN%spam@reippuert.dk>,
hvor Morten forklarer, hvad Safe Boot gør ved fontene i Tiger.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jonas W

Dato : 18-06-05 07:38

> [...]
> <http://groups-beta.google.com/group/microsoft.public.mac.office.word/
browse_frm/thread/5995f5f9080d2fb6/4eb900a136487622#4eb900a136487622>

Tak. Nu virker alt igen,

Jonas