Kan en PowerBook G4....
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 03-06-01 16:48

....køre med to skærme samtidigt (med hvert deres indhold) ligesom en
PowerBook G3?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 03-06-01 17:05

Jeps!

/Steen

Fra : *nico*

Dato : 03-06-01 19:33

Nu er jeg nysgerrig.
Hvordan gør jeg det !?
Ville gerne ha outlook på pb g4 skærmen og måske ps6 på en extern skærm. kan
jeg det ?

Nicolai !

Fra : Steen Villumsen

Dato : 04-06-01 13:34

I din kontrollinie kan du vælge om du vil dublere på de to skærme eller
om du have dem til fungere som sælvstændedige skærme.

Du kan have lige hvad du vil på de to skærme - næsten...
Du kan nemlig kun have 'menubaren' på en af skærmene af gangen - hvilken
vælger du selv.
Det betyder at du fint kan have Outlook kørende på den ene (uden
menubar), og PS6 på den anden.

Venligst,

Steen "gid jeg også havde en PB" Villumsen

Fra : *nico*

Dato : 04-06-01 18:19

Det vil jeg straks prøve når jeg er tilbage på pinden på jobbet. Herhjemme
må jeg nøjes med den indbyggede Wide screen skærm *SSS*

Håber du får en steen

mvh
Nicolai !
Tak for hjælpen