E-Mail
webnoob 5265
Gratis newsreader søges
Fra : -MartinS.-

Dato : 10-07-05 05:59

Jeg skal bruge en erstatning for MS Outlook Express som newsreader.
Jeg kender ikke til andre. Nogen bud? Eneste krav er at programmet er
gratis (freeware). Den skal sættes op til Stofanets newsserver.

MVH Steen
- der ikke skriver fra sin egen pc.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-07-05 07:00

-MartinS.- wrote:

> Jeg skal bruge en erstatning for MS Outlook Express som newsreader.
> Jeg kender ikke til andre. Nogen bud? Eneste krav er at programmet er
> gratis (freeware). Den skal sættes op til Stofanets newsserver.

Prøv:

Dialog: http://www.40tude.com/dialog/
Thunderbird: http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
XanaNews: http://www.wilsonc.demon.co.uk/d9xananews.htm

Eller hvis du er til sådan noget:

slrn: http://slrn.org/ :)

--
http://hydranode.com/ http://miranda-im.org/
http://foobar2000.org/ http://slrn.org/

Fra : Steen F.

Dato : 11-07-05 02:37

Lars Stokholm wrote:
> Prøv:
> Dialog: http://www.40tude.com/dialog/
> Thunderbird: http://www.mozilla.org/products/thunderbird/
> XanaNews: http://www.wilsonc.demon.co.uk/d9xananews.htm

Har nu prøvet Mozilla Thunderbird, og den er rigtig fin. Jeg forstår dog
ikke hvorfor den ikke kan sætte datoerne i rigtig rækkefølge. Skrives
der et indlæg i en tråd senere, så så kommer datoen for det seneste
indlæg i denne tråd til at stå i datokolonnen. Jeg ville da hellere have
startdatoen for hele tråden, i stedet for seneste svardato.

MVH Steen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-07-05 02:34

Steen F. skrev:

> Jeg ville da
> hellere have startdatoen for hele tråden, i stedet for seneste
> svardato.

Prøv at sortere efter modtagelsestidspunkt i stedt for dato

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen F.

Dato : 12-07-05 00:04

Ivan V. Klattrup wrote:
> Prøv at sortere efter modtagelsestidspunkt i stedt for dato

Nåh ja, of course!
Jeg så mig blind i alle de muligheder i går. Takker.

MVH Steen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-07-05 00:56

Steen F. skrev:

> Takker.

Velbekomme

Nu ved jeg ikke om du ville have det nemmere i en dansk version af
thunderbird, for så kan den hentes på
http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/
(jeg ved at jeg har det nemmere i den danske version)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Steen F.

Dato : 12-07-05 02:45

Ivan V. Klattrup wrote:
> Nu ved jeg ikke om du ville have det nemmere i en dansk version af
> thunderbird, for så kan den hentes på
> http://www.mozilladanmark.dk/thunderbird/
> (jeg ved at jeg har det nemmere i den danske version)

Jo, det vil nok være en god idé.
Men jeg hakker stadig lidt rundt i det... Jeg har sat sorteringen til
Order Received, Descending, Threaded men vil samtidig gerne have de
tråde som jeg har markeret med Label: Important (altså med rødt) til at
stå aller øverst. Kan man ikke det, uden at skulle ændre i sorteringen?
Det er jo ikke så smart at man ikke kan se Important-markeringer, fordi
de er uden for synsfeltet...

MVH Steen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-07-05 03:00

Steen F. skrev:

>Kan man ikke det, uden at skulle ændre i sorteringen?

Desværre er det uden for min viden om programmet, da jeg aldrig selv
har brugt labels.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : L.E.P.

Dato : 10-07-05 13:29

9 Jul 2005 21:59:04 -0700, skrev feedback56@hotmail.com (-MartinS.-) :

> [...]
>Jeg kender ikke til andre. Nogen bud? Eneste krav er at programmet er
>gratis (freeware). Den skal sættes op til Stofanets newsserver.

Jeg bruger FreeAgent

www.forteinc.com

Hilsen Lars

Fra : Steen F.

Dato : 10-07-05 22:21

On Sun, 10 Jul 2005 14:28:46 +0200, L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk>
wrote:
>Jeg bruger FreeAgent
>www.forteinc.com
>Hilsen Lars

Hej Lars
Jeg har lige hentet Free Agent. Ser fint ud! Tak for tippet.

MVH Steen