Skærme
Fijala 3554
Hvilken skærm til omkring 4500
Fra : Jannik Mariager

Dato : 03-06-01 17:01

Jeg skal ud men min 7 dage gamle Samsung 900NF og ha pengene tilbage da det
er noget lort. og ville så høre hvad jeg skal ha med hjem istedet

Kravene er

IKKE SAMSUNG
19"
min 85 hz ved 1280*1024

Jannik

Fra : Remmen

Dato : 03-06-01 17:28

"Jannik Mariager" <jannikm@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
det
> er noget lort. og ville så høre hvad jeg skal ha med hjem istedet

19" LG Flatron Plus.

Lars

Fra : Jannik Mariager

Dato : 03-06-01 18:39

Jeg overvejer at købe en af følgende

hitachi CM 771ET til 4380,-

LG Electronics Flatron 915FT Plus til 4844,-

Sony Multican CDP-E400P til 4569,-

nogle plusser & minusser ved ovenstående modeller??

JAnnik

Fra : DaWizeGuy

Dato : 03-06-01 19:37

> [...]
det
> er noget lort. og ville så høre hvad jeg skal ha med hjem istedet

Hvad var der galt med din Samsung? Jeg har selv en 900 NF, som kører uden
problemer.

Nå, men tilbage til dit spørgsmål: Phillips 109P20 til 4833 kr. er en
virkelig god skærm.

----
Mvh. Anders

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 04-06-01 09:55

Har lige fået min 915FT Plus, og det er klart den fedeste skærm jeg har
haft. Står mindst lige så godt som Sony G420, men uden de irriterende
"trinitron-streger".
Som en ekstra fed detalje, har den trykfølsomme knapper, og så er der endda
også en 4 ports usb
hub med......mam!
Klart den 19" gittermaskeskærm der har det bedst Price/Performance forhold
lige for tiden.
Det er en af de få skærme jeg har set, hvor man 100% har kunnet fjerne Moire
forstyrelserne!!

Den kan køre i en maks opløsning på 1600*1200 i 85 Hz.