Mailprogram til børn?
Fra : -=JF=- arb

Dato : 01-07-05 14:29

Hej i sommervarmen.

Er der nogen som kan anbefale et mailprogram som er målrettet mod de
8-12-årige?

Mvh John

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 02-07-05 09:50

-=JF=- arb skrev:

> Er der nogen som kan anbefale et mailprogram som er målrettet mod de
> 8-12-årige?

Du kunne tage et kig på IncrediMail: http://tinyurl.com/7pby8

IncrediMail ser da noget festlig ud, og mon ikke det er noget for
børn? Jeg kender ikke selv noget særlig til programmet, men når jeg
henviser til det, er det fordi, andre en gang har linket.

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : -= JF =- priv

Dato : 03-07-05 21:51

"Svend Erik Bertelsen" <nospam2seb@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> IncrediMail ser da noget festlig ud, og mon ikke det er noget for
> børn?

Jo, det er et rigtigt festligt og 'barnligt' mailprogram - som vist egentlig
bare er et add-on til OE, men jeg mener at have hørt (her i gruppen??) at
det er syltet ind i addware.

Er der nogen som kan be- eller afrkræfte dette?

Mvh John