Nyt brevpapir (stationery)
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 30-06-05 16:03

Outlook2003. Jeg ønsker at lave noget brevpapir med noget
html-kode, hvor der bla. skal være indgå et animeret billede. Jeg
synes at jeg engang for længe siden kunne finde disse filer med
brevpapir, men ikke nu længere. Hvor er de placeret. Der er
eksempelvis et brevpapir, der hedder "Kontorartikler", men når
jeg søger efter en fil ved det navn på PC'en finder den ikke
nogen

Jeg synes heller ikke at kunne finde muligheden for at oprette
noget nyt brevpapir. Jeg kan kun finde knappen "Hent mere
brevpapir" og så leder Outlook på nettet og ikke min harddisk.

Har nogen et hint?

Lars

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 01-07-05 10:33

> Jeg synes heller ikke at kunne finde muligheden for at oprette
> noget nyt brevpapir. Jeg kan kun finde knappen "Hent mere
> brevpapir" og så leder Outlook på nettet og ikke min harddisk.

Så lykkedes det.

Man skal gå ind under punktet Funktioner -> Indstillinger ->
Postformat -> Vælg brevformat -> Ny

Her kan man linke til en fil på ens harddisk.

Der er mere hjælp her:
http://support.microsoft.com/?kbid=195468

Lars