hotmail
Fra : Jørgen B

Dato : 29-06-05 14:20

ang. brugerdefinerede filre, e-mails placeret i bestemte valgte mapper.
i Hotmail

hvis man har flere navne fra samme sted f.eks.(navn1@3f.dk og navn2@3f.dk)
kan man bruge *@3f.dk ? som man vil have i 3f mappe

hvad skal man bruge til f.eks. "Nyheder fra "< 3f@3f.dk >
som man vil have i Nyheds mappe.

Jørgen

Fra : Anders Lund

Dato : 29-06-05 17:33

Jørgen B wrote:
> hvis man har flere navne fra samme sted f.eks.(navn1@3f.dk og navn2@3f.dk)
> kan man bruge *@3f.dk ? som man vil have i 3f mappe

ET eller andet sted har jeg læst (kan godt være at det var i forbindelse
med noget andet) at man bare skal skrive @3f.dk ... men har ikke selv en
hotmail konto.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jorgen

Dato : 30-06-05 14:12

Tak
lige et andet spørgsmål, kan outlook 97/98 vise billeder ?

Jørgen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-06-05 14:15

Jorgen skrev:

> lige et andet spørgsmål, kan outlook 97/98 vise billeder ?

Outlook 97 kan ikke læse html-mails (som er den gængse standard for
mails med billeder o.l.) - Outlook 98 kan godt.

Begge programmer kan muligvis vise billeder i mails sendt med MS' eget
RTF-format, men den slags virker typisk kun i interne mails (mails sendt
mellem to brugere af det samme Exchange-netværk).

--
Jens Gyldenkærne Clausen