E-Mail
webnoob 5265
thunderbird
Fra : Jørgen

Dato : 28-06-05 08:15

Kan man lave en startside hvor man har en f.eks. adresse Lige som i "opera".

evt med et billede

Hilsen

Jørgen

Jeg fik følgende svar fra Kim Ludvigsen

Når det er sagt, så ja. Menupunktet "Funktioner" -> "Indstillinger" ->
"Generelt" -> flueben ud for "Vis startsiden..." -> skriv adressen til
den ønskede startside.

Så nu må jeg spørge Hvordan laver man en startside?

Og forøvrig
Tak for svaret

Mvh

Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-06-05 19:35

Den 28-06-05 09.14 skrev Jørgen følgende:

> [...]
> den ønskede startside.
>
> Så nu må jeg spørge Hvordan laver man en startside?

Du kan bruge en eksisterende hjemmeside - prøv fx at skrive adressen
nederst i dette indlæg i feltet.

Alternativt kan du lave din egen startside i form af et html-dokument
(en hjemmeside), som du så har liggende på din egen computer. Du skal så
i ovennævnte felt skrive stien til hjemmesiden i stil med:
file://c:\desktop\minstartside.html
Du kan også bruge et billede med en adresse i denne stil:
file://c:\document and settings\"dit
brugernavn"\dokumenter\billeder\mitbillede.jpg

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Jørgen

Dato : 28-06-05 21:25

Kim Ludvigsen skrev:

> Du kan bruge en eksisterende hjemmeside - prøv fx at skrive adressen
> nederst i dette indlæg i feltet.

HI HI
vi har total misforstået hinanden.

Det jeg gerne vil er, at når jeg har skrevet en mail, står mit navn og
adresse allerede på siden klar til at sende ligesom i "opera"

Kan det lade sig gøre

Mvh

Jørgen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-06-05 21:34

Jørgen skrev:
> Det jeg gerne vil er, at når jeg har skrevet en mail, står mit navn
> og adresse allerede på siden klar til at sende ligesom i "opera"

En signatur (mit navn og URL er en signatur) eller et brevpapir ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-06-05 21:54

Den 28-06-05 22.25 skrev Jørgen følgende:

> Det jeg gerne vil er, at når jeg har skrevet en mail, står mit navn og
> adresse allerede på siden klar til at sende ligesom i "opera"

Du skal først oprette en signatur i en tekst-fil. Åbn programmet
Notesblokken. Skriv dit navn og adresse, og gem filen med navnet "signatur".

I Thunderbird klikker du på menupunktet "Funktioner" ->
"Kontoindstillinger" -> marker den ønskede mailkonto (klik på
kontonavnet til venstre) -> sæt flueben ud for "Vedhæft denne
underskrift" -> Klik på knappen "Vælg", og find filen "Signatur" som du
gemte før.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk historiens vingesus.

Fra : Jørgen

Dato : 28-06-05 22:38

Tak for hjælpen, skidtet virker s.. wow