Mobiltlf., Powerbook og internet.
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 03-06-01 16:11

Hejsa.

Jeg vil gerne kalde op til WOL via min Nokia 7110 infrarødt forbundet til
min PowerBook. Problemet er bare, at WOL ikke tillader A-nummer opkald fra
en mobil telefon. Hvad gør jeg så?

Mvh
Gunnar

Fra : *nico*

Dato : 03-06-01 19:29

Dropper a-nr.
Det spiller for mig med nokia8210 og pb g4. gennem Wol.

Nicolai !

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 03-06-01 21:29

Hvilket telefonnummer ringer du så op til, og kan du gøre det med en konto
der allerede er tilmeldt 1049?

Mvh
Gunnar

Fra : *nico*

Dato : 03-06-01 22:44

Jeg ringer til 38833883
Altså det samme som med 1049, dog selvfølgeligt uden 1049. Jeg har ikke
længre world abb. men kan altså stadig connecte.

mvh

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 03-06-01 22:57

> Jeg ringer til 38833883
> Altså det samme som med 1049, dog selvfølgeligt uden 1049. Jeg har ikke
> længre world abb. men kan altså stadig connecte.

Det lyder mærkeligt, for det nummer findes ikke. Prøv at ringe op med en
alm. telefon og hør....duu duu duuuuu!!

Prøv lige at tjek nummeret igen.....

Mvh
Gunnar

Fra : *nico*

Dato : 04-06-01 12:42

Sorry.... Tjekkede lige på PB´en. Jeg har droppet WOL på den til fordel for
Teledanmark. men det var tidligere 38833883 hos wol...

endnu engang sorry

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 03-06-01 22:23

Så vidt jeg kan se på WOL's hjemmeside, så skal man have et World Access
PLUS abonnement, hvilket er en betalings konto.... Hvad er der af
alternativer?

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-06-01 10:08

Sun, 03 Jun 2001 17:11:23 +0200, "Gunnar Kristiansen" <funkpost@mac.com>:

> Jeg vil gerne kalde op til WOL via min Nokia 7110 infrarødt forbundet
> til min PowerBook. Problemet er bare, at WOL ikke tillader A-nummer
> opkald fra en mobil telefon. Hvad gør jeg så?

Sidst jeg undersøgte det kunne man gennem WOL oprette en gratis dialin og
fravælge a-nummersjoveren. Det krævede så blot, at man udfyldte en
papir-formular med underskrift og sager. Mon ikke det stadig er sådan?

-j

--
Boligløs i København siden 1.04.01. Kan du hjælpe?

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-06-01 11:36

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Sidst jeg undersøgte det kunne man gennem WOL oprette en gratis dialin og
> fravælge a-nummersjoveren. Det krævede så blot, at man udfyldte en
> papir-formular med underskrift og sager. Mon ikke det stadig er sådan?

Jo , men da World free kræver 1049 prefiks kan det stadig ikke lade sig
gøre fra en mobiltelefon, naturligvis!

Der skal et betalings abb. til, da forbruget jo går til udbydderen af
mobiltelefonen.
--
Mvh Michael Tysk-Andersen